Komentarze po odejściu Jana Wróbla z Tok FM  |  Instytut Książki uruchamia program  |  Filmowcy porozumieli się co do zasad pracy  |  Rozstrzygnięcie przetargu Velvet Care, który trwał prawie rok  |  Co OpenAI ogłosiło w Krakowie  |  TVP 2 kontynuuje  |  Widownia serialu "Krew z krwi" z Kuleszą  |  TVP ABC liderem  |  Serial "Breslau" trafi do Disney+  |  Pensja prezydenta do wygrania w nowej zabawie  |  Republika zyskuje widzów dzięki kampanii  |  Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął  |  Mediahub  |  Havas Market współpracuje  |  Pasibus wprowadza nowy branding  |  Wiceprezes ds. produktu Yahoo News  |  OpenAI pozostanie organizacją non-profit  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Komentarze po odejściu Jana Wróbla z Tok FM  |  Instytut Książki uruchamia program  |  Filmowcy porozumieli się co do zasad pracy  |  Rozstrzygnięcie przetargu Velvet Care, który trwał prawie rok  |  Co OpenAI ogłosiło w Krakowie  |  TVP 2 kontynuuje  |  Widownia serialu "Krew z krwi" z Kuleszą  |  TVP ABC liderem  |  Serial "Breslau" trafi do Disney+  |  Pensja prezydenta do wygrania w nowej zabawie  |  Republika zyskuje widzów dzięki kampanii  |  Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął  |  Mediahub  |  Havas Market współpracuje  |  Pasibus wprowadza nowy branding  |  Wiceprezes ds. produktu Yahoo News  |  OpenAI pozostanie organizacją non-profit  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Komentarze po odejściu Jana Wróbla z Tok FM  |  Instytut Książki uruchamia program  |  Filmowcy porozumieli się co do zasad pracy  |  Rozstrzygnięcie przetargu Velvet Care, który trwał prawie rok  |  Co OpenAI ogłosiło w Krakowie  |  TVP 2 kontynuuje  |  Widownia serialu "Krew z krwi" z Kuleszą  |  TVP ABC liderem  |  Serial "Breslau" trafi do Disney+  |  Pensja prezydenta do wygrania w nowej zabawie  |  Republika zyskuje widzów dzięki kampanii  |  Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął  |  Mediahub  |  Havas Market współpracuje  |  Pasibus wprowadza nowy branding  |  Wiceprezes ds. produktu Yahoo News  |  OpenAI pozostanie organizacją non-profit  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 07, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Krakowska Wyborcza.pl zapraszała na Fest Festival dwa dni po jego odwołaniu

Tekst promujący festiwal został opublikowany w niedzielę po południu (screen: Krakow.wyborcza.pl)

W niedzielę 6 sierpnia na stronie Krakow.wyborcza.pl pojawił się artykuł promujący chorzowski Fest Festival. Opublikowany dwa dni po tym, jak organizatorzy odwołali wydarzenie i poinformowali o złożeniu wniosku o upadłość. Jak ustalił "Presserwis", artykuł został przygotowany we wcześniejszym terminie w związku ze współpracą medialną krakowskiej "Wyborczej" z firmą Follow the Step.

Artykuł pod tytułem "Jedziemy na FEST Festival do Chorzowa. Lista artystów jak muzyczne korepetycje" pojawił się w w niedzielę po godzinie 14. W tekście dziennikarka portalu Marta Gruszecka podkreślała, że wydarzenie jest odległe zaledwie 1,5 godziny jazdy samochodem z Krakowa i dodała, że "żaden inny polski festiwal muzyczny nie zapewnia w ciągu kilku dni aż tylu różnych gatunków muzycznych".

Czytaj też: FEST Festival odwołany. Partnerzy nie mają kontaktu z organizatorem

W artykule pojawił się również cytat organizatorów wydarzenia, którzy podkreślali, że liczą, iż w 2023 roku w Parku Śląskim pojawi się ponad 50 tys. osób.

Tekst został opublikowany dwa dni po tym, jak organizatorzy wydarzenia poinformowali, że w związku ze słabą sprzedażą biletów i brakiem środków finansowych muszą odwołać festiwal. W ogłoszeniu opublikowanym na swoim fanpage'u dodali, że firma była zmuszona uruchomić postępowanie upadłościowe, które "uniemożliwia na ten moment wypłatę jakichkolwiek należności przez spółkę". 

Na razie nie wiadomo, co zawiodło, że nieaktualny artykuł znalazł się na stronie. Został usunięty około godziny 18 w niedzielę.

Czytaj też: Spot PiS-u z Auschwitz. Prokurator: Nie ma znamion czynu zabronionego

(KAP, 07.08.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.