Dzięki zmianie cyklu wydawniczego sprzedaż „Przeglądu Sportowego” przekracza 20 tys. egz.
Od 9 stycznia "Przegląd Sportowy" ukazuje się już tylko w poniedziałki i piątki
Po tym jak Ringier Axel Springer Polska zmniejszył liczbę wydań "Przeglądu Sportowego" do dwóch w tygodniu, jego średnia sprzedaż wzrosła w porównaniu z ubiegłym rokiem.
Od 9 stycznia "Przegląd Sportowy" ukazuje się już tylko w poniedziałki i piątki. Jak wynika z danych PBC, w pierwszych trzech miesiącach po zmianie cyklu wydawniczego średnia sprzedaż wydań wyglądała następująco:
- styczeń – 15 547 egz. (rok wcześniej dla pięciu wydań 14 577),
- luty – 21 410 egz. (rok wcześniej 16 310 egz.),
- marzec – 20 401 egz. (14 057 egz.).
Czytaj też: TVN 24 obronił pozycję lidera wśród kanałów informacyjnych. TVP Info drugie
Średnia sprzedaż wydań drukowanych "PS" wyniosła w styczniu 14 673 egz. (13 251 egz. rok wcześniej), a e-wydań – 874 egz. (1326 egz. rok wcześniej); w lutym sprzedaż wydań drukowanych – 19 999 egz. (14 971 egz.), a e-wydań – 1411 (1339); w marcu – średnia sprzedaż wydań drukowanych – 19 172 egz. (13 768) i e-wydań 1229 (289).
(MZD, 12.08.2023)