TVN 24 obronił pozycję lidera wśród kanałów informacyjnych. TVP Info drugie
TVN 24 w grupie ogólnej 4+ miał w lipcu średnio 5,46 proc. udziału (fot. Paweł Wodzyński/East News)
Liderem wśród kanałów informacyjnych w grupie ogólnej 4+ i komercyjnej 16-59 był TVN 24.
Pierwszy TVN 24 (TVN Warner Bros. Discovery) w grupie ogólnej 4+ miał w lipcu średnio 5,46 proc. udziału wobec 5,59 proc. rok wcześniej. Drugi był naziemny TVP Info (Telewizja Polska) – 5,30 proc. (wzrost z 4,78 proc.), a trzeci Polsat News (Telewizja Polsat) – 1,71 proc. (w dół z 1,91 proc.).
Czytaj też: Program "Strefa starcia" Michała Adamczyka trafi na główną antenę – do TVP 1
Kolejne miejsca zajęły:
- naziemne Wydarzenia 24 (Telewizja Polsat) – 0,8 proc. (wzrost z 0,69 proc.),
- TVN 24 BiS (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,53 proc. (wzrost z 0,52 proc.),
- Polsat News 2 (Telewizja Polsat) – 0,12 proc. (wzrost z 0,11 proc.),
- TV Republika (Telewizja Republika) – 0,08 proc. (wzrost z 0,07 proc.),
- Telewizja wPolsce.pl (Fratria) – 0,02 proc. (spadek z 0,03 proc.)
- i Biznes 24 (Tier Investment) – 0,02 proc. (wzrost z 0,01 proc.).
W czerwcu zawieszono monitoring kanału News 24 – z powodu zaległości płatniczych nadawcy wobec Nielsen Media.
W grupie komercyjnej 16-59 TVN 24 miał z kolei 3,75 proc. udziału (bez zmian), TVP Info – 2,56 proc. (2,59 proc. rok wcześniej), a Polsat News – 1,37 proc. (spadek z 1,61 proc.).
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Grzegorz Rzeczkowski prawomocnie wygrał proces z byłym szefem Służby Kontrwywiadu Wojskowego
(MNIE, 04.08.2023)