„Fakty" i festiwal w Sopocie najdroższe w sierpniowym cenniku TVN

Ceny 30-sekundowych reklam przy "Faktach" dochodzą do 50,1 tys. zł (fot. materiały prasowe)
"Fakty" i Top of the Top Sopot Festival są najwyżej wyceniane w sierpniowym cenniku TVN.
Ceny 30-sekundowych reklam przy "Faktach" dochodzą do 50,1 tys. zł (o 8 proc. wyższe niż przed rokiem). Z kolei spoty przy festiwalu Top of the Top Sopot Festival, który będzie transmitowany w drugiej połowie sierpnia, to koszt do 46,5 tys. zł (4 proc. więcej).
Czytaj też: Maciej Świrski wszczął postępowanie w sprawie TVN i materiału o Joannie z Krakowa
Wśród najdroższych programów znalazły się także "Sport" po "Faktach" – do 40,2 tys. zł (5 proc. w dół), "Pogoda" po "Faktach" – do 38,6 tys. zł (2 proc. więcej) i "Uwaga!" – do 34,1 tys. zł (10 proc. mniej).
(MNIE, 22.07.2023)
