PZPN próbuje ratować relacje ze sponsorami - tworzy dla nich radę
Sponsorzy i partnerzy otrzymali zaproszenie od PZPN (fot. materiały prasowe)
Polski Związek Piłki Nożnej tworzy radę sponsorów i partnerów - to pokłosie afery związanej z ujawnieniem, że na mecz reprezentacji w Kiszyniowie PZPN zabrał działacza skazanego za ustawianie wyników meczów.
Po artykule Szymona Jadczaka w Wirtualnej Polsce ujawniającym, że na pokładzie samolotu lecącego na eliminacyjny mecz piłkarskiej reprezentacji Polski z Mołdawią znalazł się Mirosław Stasiak, działacz z korupcyjną przeszłością, sponsorzy PZPN zagrozili wycofaniem się ze współpracy. Firma Tarczyński od razu ogłosiła zakończenie współpracy z PZPN. Rafał Brzoska, prezes firmy InPost, poinformował, że jego spółka również zastanawia się, czy dalsza współpraca z PZPN ma sens.
Wczoraj Brzoska podał na Twitterze, że prezes PZPN Cezary Kulesza podjął decyzję o utworzeniu rady, której celem jest "wypracowanie, na bazie opracowanych przez PZPN wniosków, mechanizmów służących wspólnemu budowaniu strategii komunikacji wokół kadry". Brzoska opublikował list podpisany przez Kuleszę i Łukasza Wachnowskiego, sekretarza generalnego PZPN, w którym zapraszają go do współpracy. Podobne listy otrzymały wszystkie firmy współpracujące ze związkiem z prośbą o wskazanie osoby albo osób, które będą brały w przyszłym posiedzeniach nowo powołanej rady. PZPN nie wskazał, kiedy miałoby się odbyć jej pierwsze posiedzenie.
(KAP, 19.07.2023)