Aktorka Katarzyna Herman ambasadorem marki Flora
22.01.2007, 00:00
Dziś pod hasłem ”Sekrety kobiecych serc” rusza kampania marki Flora (Unilever Polska SA).
Po raz pierwszy od pojawienia się na polskim rynku produktów Flory do działań marketingowych zdecydowano się pozyskać ambasadora marki. Do współpracy zaproszono Katarzynę Herman, znaną widzom z roli w serialu ”Magda M”.Kampania ”Sekrety kobiecych serc” jest skierowana do kobiet aktywnych. Działania komunikacyjne prowadzone w ramach kampanii mają na celu zwrócenie uwagę Polek na konieczność regularnej profilaktyki chorób serca i układu krążenia. W kampanii wykorzystane będą spoty telewizyjne (TVP 1, TVP 2, TVN) i radiowe oraz reklama prasowa (m.in. ”Naj”, ”Gala”, ”Wysokie Obcasy”, ”Viva!”, ”Pani”, ”Zwierciadło”).
Działania PR realizuje On Board Public Relations. Za stronę kreatywną kampanii odpowiada agencja IQ Marketing. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy PHD.
(MŁ, 22.01.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
