Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 17, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sprzedaż "Newsweek Polska" wzrosła o 3 proc. To efekt wejścia do sklepów Lidla i Biedronki

Ten numer "Newsweek Polska" (25/2023) sprzedał się w 64 tys. egzemplarzy

W czerwcu sprzedaż "Newsweeka" była wyższa o 3 proc. w porównaniu z czerwcem 2022 roku – poinformował Ringier Axel Springer Polska. W ciągu roku dystrybucja tygodnika została poszerzona o markety Lidla i Biedronki, co skompensowało efekt zamykania punktów sprzedaży prasy sieci Ruch.

Według danych Ringier Axel Springer Polska średnia sprzedaż wydania w czerwcu 2023 wyniosła 62 300 egz., co dało wzrost o 3 proc. wobec czerwca 2022 (dane własne wydawcy). W czerwcu 2023 roku największym zainteresowaniem czytelników cieszyło się wydanie nr 25 (19-25 czerwca). Łączna sprzedaż tego numeru wyniosła 64 tys. egz.

Czytaj też: Fundacja Przekrój w 2022 roku była na plusie. Ale i tak "Przekrój" będzie już tylko rocznikiem

– Zmieniamy się, aby nadążać i podążać za oczekiwaniami – mówi redaktor naczelny Tomasz Sekielski, tłumacząc wejście do sieci sklepów Lidla i Biedronki. Wejście związane jest ze zmianą kolportera. Zasady dostawy gazet przejął Garmond Press. Stało się to w momencie, kiedy sieć Ruchu likwidowała kolejne punkty sprzedaży. Jak zaznacza RAS Polska, "Newsweek Polska" niezmiennie można także prenumerować w formie prasowej w kilku wariantach cykliczności, a każdy z nich zawiera dostęp do subskrypcji cyfrowej w pakiecie Onet Premium. 

Według Instytutu Monitorowania Mediów "Newsweek" jest na wysokim 4. miejscu w cytowalności w kategorii "Tygodniki i dwutygodniki" (dane: kwiecień 2023). Według Digital News Report 2023 przygotowanego przez Reuters Institute "Newsweek" został uznany za najbardziej zaufany tygodnik w Polsce – marce ufa 44 proc. badanych.

Czytaj też: Oficer prasowy policji chciał obezwładnić dziennikarza. Złamał sobie nogę

(PAR, 17.07.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.