Koszty działalności Krajowego Instytutu Mediów  |  Polacy coraz częściej newsów szukają w internecie  |  Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Koszty działalności Krajowego Instytutu Mediów  |  Polacy coraz częściej newsów szukają w internecie  |  Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Koszty działalności Krajowego Instytutu Mediów  |  Polacy coraz częściej newsów szukają w internecie  |  Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania radia

Dział: RADIO

Dodano: Lipiec 15, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Słuchalność RMF FM powyżej 30 proc. Radio Zet ze wzrostem

Słuchalność RMF FM rok do roku spadła z 31,2 proc. do 30,2 proc. (fot. Paweł Wodzyński/East News)

W drugim kwartale 2023 roku RMF FM zmniejszył słuchalność, natomiast wyniki poprawiło Radio Zet.

Jak wynika z badania Radio Track realizowanego przez Kantar, RMF FM zdobył 30,2 proc. udziału w czasie słuchania wobec 31,2 proc. w drugim kwartale 2022 roku. Słuchalność Radia Zet wzrosła z 13,3 proc. do 13,5 proc. Udział na poziomie 4,8 proc. utrzymał Program I Polskiego Radia, a Program II zanotował wzrost z 1,9 proc. do 2 proc.

Czytaj też: W 2022 roku przychody Audytorium 17 spadły o 14 proc.

Wśród rozgłośni ponadregionalnych słuchalność zwiększyły:

  • Radio Vox FM – z 3,2 proc. do 3,4 proc.,
  • Tok FM – z 3 proc. do 3,1 proc.,
  • RMF Classic – z 1,2 proc. do 1,5 proc.
  • i Radio Wnet – z 0,1 proc. do 0,2 proc.

Najpopularniejsza sieć radiowa, czyli Eska, zanotowała wzrost udziału z 7,2 proc. do 7,4 proc. Wyniki poprawiły także sieci:

  • Radio Plus – z 1,9 proc. do 2 proc.,
  • Radio Pogoda – z 1 proc. do 1,5 proc.,
  • Meloradio – z 0,9 proc. do 1,2 proc.,
  • SuperNova – z 0,6 proc. do 0,8 proc.
  • i Chillizet – z 0,2 proc. do 0,3 proc.

Czytaj też: Rusza kolejny radiowy serial dokumentalny Michała Janczury z Tok FM

(KOZ, 15.07.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.