Cena reklam w rozgłośniach Grupy ZPR Media  |  Mastercard przesuwa budżet mediowy  |  TVP 2 jesienią bez magazynu  |  Castingi do kolejnej edycji "Must be the music" w Polsacie  |  TVP z prawami do transmisji  |  Jesienne nowości w TVN Style  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Wydawnictwo Działkowiec zwiększyło przychody  |  O2.pl uruchamia format i reaktywuje inicjatywę  |  Przetarg Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej  |  Odejście ze Związku Firm PR  |  Mediocre i Nieagencja biorą udział  |  Reppublika i YOC Poland prowadzą badania  |  Hybrid nowym członkiem  |  Allegro oraz InStreamly startują z akcją  |  Otodom namawia  |  Netflix przedłuża serial "Departament Q" na drugi sezon  |  Kanał informacyjny MSNBC jeszcze w tym roku zmieni nazwę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cena reklam w rozgłośniach Grupy ZPR Media  |  Mastercard przesuwa budżet mediowy  |  TVP 2 jesienią bez magazynu  |  Castingi do kolejnej edycji "Must be the music" w Polsacie  |  TVP z prawami do transmisji  |  Jesienne nowości w TVN Style  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Wydawnictwo Działkowiec zwiększyło przychody  |  O2.pl uruchamia format i reaktywuje inicjatywę  |  Przetarg Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej  |  Odejście ze Związku Firm PR  |  Mediocre i Nieagencja biorą udział  |  Reppublika i YOC Poland prowadzą badania  |  Hybrid nowym członkiem  |  Allegro oraz InStreamly startują z akcją  |  Otodom namawia  |  Netflix przedłuża serial "Departament Q" na drugi sezon  |  Kanał informacyjny MSNBC jeszcze w tym roku zmieni nazwę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cena reklam w rozgłośniach Grupy ZPR Media  |  Mastercard przesuwa budżet mediowy  |  TVP 2 jesienią bez magazynu  |  Castingi do kolejnej edycji "Must be the music" w Polsacie  |  TVP z prawami do transmisji  |  Jesienne nowości w TVN Style  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Wydawnictwo Działkowiec zwiększyło przychody  |  O2.pl uruchamia format i reaktywuje inicjatywę  |  Przetarg Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej  |  Odejście ze Związku Firm PR  |  Mediocre i Nieagencja biorą udział  |  Reppublika i YOC Poland prowadzą badania  |  Hybrid nowym członkiem  |  Allegro oraz InStreamly startują z akcją  |  Otodom namawia  |  Netflix przedłuża serial "Departament Q" na drugi sezon  |  Kanał informacyjny MSNBC jeszcze w tym roku zmieni nazwę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: technologie

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Lipiec 11, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Threads w pięć dni przekroczył 100 mln użytkowników. To najszybciej rosnąca platforma w historii

Teraz problemem dla Threads będzie utrzymanie użytkowników na stałe (screen: threads.net)

Aplikacja Threads wprowadzona przez Meta przekroczyła 100 milionów rejestracji w ciągu pięciu dni od premiery – oświadczył dyrektor generalny Mark Zuckerberg. Oznacza to detronizację ChatGPT jako najszybciej rozwijającej się platformy internetowej.

"To głównie popyt organiczny, a nawet nie włączyliśmy jeszcze wielu promocji" – napisał Zuckerberg w poście na Threads przypominając, że aplikacja nie została nawet jeszcze wprowadzona w Unii Europejskiej. Wprowadzony w styczniu przez OpenAI reprezentujący sztuczną inteligencję ChatGPT na osiągnięcie 100 mln użytkowników potrzebował prawie trzech miesięcy i z tej okazji ogłaszano wielki sukces, uznając platformę za najszybciej rosnącą w historii. Teraz problemem dla Threads będzie utrzymanie użytkowników na stałe.

Czytaj też: Pierwszy w historii pozew przeciwko ChatGPT o kradzież praw autorskich

Według ostatniego publicznego ujawnienia firmy przed przejęciem przez Elona Muska, serwis Twitter miał prawie 240 mln aktywnych użytkowników dziennie, na których można zarabiać, chociaż dane z firm zajmujących się analityką internetową wskazują, że od tego czasu liczba spadła. Ruch internetowy na Twitterze spadł o 11 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim w kilka dni po uruchomieniu Threads, w porównaniu z 4 proc. spadkiem rok do roku w czerwcu.

Elon Musk odpowiedział na pojawienie się Threads, kpiąc i grożąc pozwaniem Mety za wykorzystanie tajemnic handlowych i kopiowaniem rozwiązań do budowy aplikacji.

Obecnie w aplikacji Threads nie ma reklam, a Zuckerberg powiedział, że firma pomyśli o zarabianiu dopiero wtedy, gdy będzie jasna ścieżka do 1 miliarda użytkowników.

Czytaj też: Prezenter BBC płacił nastolatkowi za zdjęcia erotyczne. Skandal ujawnił "The Sun"

(MAC, 11.07.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.