Sprawozdania Telewizji Polskiej i Polskiego Radia  |  Pasmo programu TVP Info  |  Dziennikarka zmienia branżę po ponad 30 latach  |  Odejście z WPP Media  |  Urósł zysk netto nadawcy TV Puls  |  Zygmunt Chajzer i Robert Motyka poprowadzą program  |  Prezeska Kino Świat  |  Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze wzrostem  |  Najczęściej odwiedzane serwisy sportowe  |  Plenerowe koncerty wśród propozycji Radia Zet  |  Odejścia z Grupy ZPR Media  |  Wyniki spółki Metroport  |  Operator Asta-Net uruchomi  |  Pierwszy podcast Bankier.pl  |  Badanie na temat lobbingu  |  AI nie zastąpi fotoreporterów, ale z redaktorami pójdzie łatwiej  |  Reklamy w warszawskim metrze  |  Value Media i GPD z kampanią  |  Oshee wykorzystuje współpracę  |  Apple i Google mają usunąć DeepSeek ze sklepów z aplikacjami w Niemczech  |  Chiński reporter ranny po ataku ukraińskich dronów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Sprawozdania Telewizji Polskiej i Polskiego Radia  |  Pasmo programu TVP Info  |  Dziennikarka zmienia branżę po ponad 30 latach  |  Odejście z WPP Media  |  Urósł zysk netto nadawcy TV Puls  |  Zygmunt Chajzer i Robert Motyka poprowadzą program  |  Prezeska Kino Świat  |  Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze wzrostem  |  Najczęściej odwiedzane serwisy sportowe  |  Plenerowe koncerty wśród propozycji Radia Zet  |  Odejścia z Grupy ZPR Media  |  Wyniki spółki Metroport  |  Operator Asta-Net uruchomi  |  Pierwszy podcast Bankier.pl  |  Badanie na temat lobbingu  |  AI nie zastąpi fotoreporterów, ale z redaktorami pójdzie łatwiej  |  Reklamy w warszawskim metrze  |  Value Media i GPD z kampanią  |  Oshee wykorzystuje współpracę  |  Apple i Google mają usunąć DeepSeek ze sklepów z aplikacjami w Niemczech  |  Chiński reporter ranny po ataku ukraińskich dronów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Sprawozdania Telewizji Polskiej i Polskiego Radia  |  Pasmo programu TVP Info  |  Dziennikarka zmienia branżę po ponad 30 latach  |  Odejście z WPP Media  |  Urósł zysk netto nadawcy TV Puls  |  Zygmunt Chajzer i Robert Motyka poprowadzą program  |  Prezeska Kino Świat  |  Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze wzrostem  |  Najczęściej odwiedzane serwisy sportowe  |  Plenerowe koncerty wśród propozycji Radia Zet  |  Odejścia z Grupy ZPR Media  |  Wyniki spółki Metroport  |  Operator Asta-Net uruchomi  |  Pierwszy podcast Bankier.pl  |  Badanie na temat lobbingu  |  AI nie zastąpi fotoreporterów, ale z redaktorami pójdzie łatwiej  |  Reklamy w warszawskim metrze  |  Value Media i GPD z kampanią  |  Oshee wykorzystuje współpracę  |  Apple i Google mają usunąć DeepSeek ze sklepów z aplikacjami w Niemczech  |  Chiński reporter ranny po ataku ukraińskich dronów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 07, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gozdyra, Jankowski i Rymanowski promują publicystykę Polsat News

W spocie pojawiają się Agnieszka Gozdyra, Bogdan Rymanowski i Grzegorz Jankowski (screen: Polsat News)

Kanał informacyjny Polsat News rozpoczął akcję promującą swoje programy publicystyczne. W jej ramach przygotowano spot, emitowany w telewizji i internecie.

Jak informuje nas biuro prasowe stacji, spot zrealizował zespół autopromocji antenowej Polsat News. Jest emitowany we wszystkich kanałach Polsatu oraz w social mediach Polsat News i Polsatnews.pl. Poza wersją telewizyjną spot ma też odsłonę internetową, przystosowaną m.in. do publikacji w ramach stories Instagrama.

Czytaj też: TVN o kilka minut wydłużył wydania "Faktów" od poniedziałku do czwartku

W półminutowym spocie pojawiają się: Agnieszka Gozdyra, promująca "Debatę dnia", Grzegorz Jankowski z "Punktu widzenia" i Bogdan Rymanowski ze "Śniadania Rymanowskiego" w Polsat News i Interii.

"Ważne decyzje wywołują dyskusje. To, co dla jednych jest szansą, dla innych jest zagrożeniem. Zaufanie może przerodzić się w niepewność. Potrzebujemy odpowiedzi w świecie wielu perspektyw. Dlatego chcemy usłyszeć każdy głos. Polsat News – zawsze w centrum opinii" – mówi lektor w spocie.

Według Nielsen Media Polsat News miał w pierwszym półroczu 2023 średnio 1,64 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ wobec 2,15 proc. w pierwszym półroczu 2022.

Czytaj też: TVP właścicielem ośrodków wypoczynkowych, w tym apartamentów, sauny, chlewni i stodoły

(MNIE, 07.07.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.