Zmiany w tygodniku "Polityka"  |  Zakaz fotografowania obiektów strategicznych utrudni pracę  |  Oglądalność "Magazynu Ekspresu Reporterów" w TVP 2  |  Frisco.pl wybiera agencję  |  Udział telewizji kablowej w oglądalności na telewizorach  |  Wyniki nowego programu TVN z Joanną Koroniewską  |  Crime+Investigation Polsat rozszerza obecność  |  Nadawca radia Konin FM  |  Reportaże Radia Lublin  |  Przychody reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Miesięcznik "Glamour" podrożał  |  Wydawca serwisów Meczyki.pl i Telepolis.pl  |  Polska Izba Książki powołała zespół  |  Agencja Dziadek do Orzechów  |  Przetarg reklamowy firmy Yes  |  Aplan Media wygrywa  |  Awans w Value Media  |  Quality Public Relations obsługuje markę  |  Zespół Publicis Groupe Polska  |  Przewodniczący rady dyrektorów Netflixa  |  Włochy i USA sprzeciwiają się europejskim podatkom cyfrowym dla big techów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 55 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w tygodniku "Polityka"  |  Zakaz fotografowania obiektów strategicznych utrudni pracę  |  Oglądalność "Magazynu Ekspresu Reporterów" w TVP 2  |  Frisco.pl wybiera agencję  |  Udział telewizji kablowej w oglądalności na telewizorach  |  Wyniki nowego programu TVN z Joanną Koroniewską  |  Crime+Investigation Polsat rozszerza obecność  |  Nadawca radia Konin FM  |  Reportaże Radia Lublin  |  Przychody reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Miesięcznik "Glamour" podrożał  |  Wydawca serwisów Meczyki.pl i Telepolis.pl  |  Polska Izba Książki powołała zespół  |  Agencja Dziadek do Orzechów  |  Przetarg reklamowy firmy Yes  |  Aplan Media wygrywa  |  Awans w Value Media  |  Quality Public Relations obsługuje markę  |  Zespół Publicis Groupe Polska  |  Przewodniczący rady dyrektorów Netflixa  |  Włochy i USA sprzeciwiają się europejskim podatkom cyfrowym dla big techów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 55 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w tygodniku "Polityka"  |  Zakaz fotografowania obiektów strategicznych utrudni pracę  |  Oglądalność "Magazynu Ekspresu Reporterów" w TVP 2  |  Frisco.pl wybiera agencję  |  Udział telewizji kablowej w oglądalności na telewizorach  |  Wyniki nowego programu TVN z Joanną Koroniewską  |  Crime+Investigation Polsat rozszerza obecność  |  Nadawca radia Konin FM  |  Reportaże Radia Lublin  |  Przychody reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Miesięcznik "Glamour" podrożał  |  Wydawca serwisów Meczyki.pl i Telepolis.pl  |  Polska Izba Książki powołała zespół  |  Agencja Dziadek do Orzechów  |  Przetarg reklamowy firmy Yes  |  Aplan Media wygrywa  |  Awans w Value Media  |  Quality Public Relations obsługuje markę  |  Zespół Publicis Groupe Polska  |  Przewodniczący rady dyrektorów Netflixa  |  Włochy i USA sprzeciwiają się europejskim podatkom cyfrowym dla big techów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 55 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 07, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gozdyra, Jankowski i Rymanowski promują publicystykę Polsat News

W spocie pojawiają się Agnieszka Gozdyra, Bogdan Rymanowski i Grzegorz Jankowski (screen: Polsat News)

Kanał informacyjny Polsat News rozpoczął akcję promującą swoje programy publicystyczne. W jej ramach przygotowano spot, emitowany w telewizji i internecie.

Jak informuje nas biuro prasowe stacji, spot zrealizował zespół autopromocji antenowej Polsat News. Jest emitowany we wszystkich kanałach Polsatu oraz w social mediach Polsat News i Polsatnews.pl. Poza wersją telewizyjną spot ma też odsłonę internetową, przystosowaną m.in. do publikacji w ramach stories Instagrama.

Czytaj też: TVN o kilka minut wydłużył wydania "Faktów" od poniedziałku do czwartku

W półminutowym spocie pojawiają się: Agnieszka Gozdyra, promująca "Debatę dnia", Grzegorz Jankowski z "Punktu widzenia" i Bogdan Rymanowski ze "Śniadania Rymanowskiego" w Polsat News i Interii.

"Ważne decyzje wywołują dyskusje. To, co dla jednych jest szansą, dla innych jest zagrożeniem. Zaufanie może przerodzić się w niepewność. Potrzebujemy odpowiedzi w świecie wielu perspektyw. Dlatego chcemy usłyszeć każdy głos. Polsat News – zawsze w centrum opinii" – mówi lektor w spocie.

Według Nielsen Media Polsat News miał w pierwszym półroczu 2023 średnio 1,64 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ wobec 2,15 proc. w pierwszym półroczu 2022.

Czytaj też: TVP właścicielem ośrodków wypoczynkowych, w tym apartamentów, sauny, chlewni i stodoły

(MNIE, 07.07.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.