Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 04, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gremi Media i serwis Rp.pl z rekordowym wzrostem liczby realnych użytkowników

Gremi Media zanotowała niemal dwukrotny wzrost liczby realnych użytkowników w ciągu roku (fot. Gremi Media)

Grupa Gremi Media według najnowszego raportu Mediapanel odnotowała najwyższy wynik online w swojej dotychczasowej działalności. W czerwcu liczba realnych użytkowników osiągnęła liczbę ponad 6,2 mln, co stanowi aż 97-proc. wzrost względem czerwca ubiegłego roku.

Liczba realnych użytkowników serwisów grupy wzrosła o 97 proc. w porównaniu z poprzednim rokiem, przekraczając 6,2 mln w czerwcu 2023 wobec 3,2 mln w czerwcu 2022 roku. Wzrost jest przede wszystkim zauważalny na platformie mobilnej, której liczba użytkowników w tym okresie wrosła o 122 proc. i w liczbie bezwzględnej przyrosła o 3,1 mln użytkowników.

Czytaj też: TVP Info ruszyła z programem, w którym rozlicza rzekome manipulacje TVN

W czerwcu 2023 roku serwisy Gremi Media odnotowały blisko 28,4 mln odsłon, co stanowi wzrost o 88 proc. w porównaniu z 15,1 mln odsłon z czerwca 2022 roku.

– Dwukrotny wzrost zasięgu rok do roku w miesiącu, w którym sezonowo powinniśmy być najniżej, jest ogromnym sukcesem. Co najważniejsze, to dowód, że nasze inwestycje idą w dobrym kierunku – komentuje Maciej Maciejowski, prezes zarządu Gremi Media.

Samą domenę Rp.pl w czerwcu 2023 roku odwiedziło 6 mln użytkowników – o 112 proc. więcej, niż w ub.r. Jednocześnie serwis Rp.pl zajął trzecie miejsce wśród największych domen komercyjnych w kategorii biznes, finanse, prawo, za Money.pl i Businessinsider.com.pl. Dodatkowo Gremi Media odnotowała znaczący wzrost w kategorii tematycznej Informacje i publicystyka. W czerwcu 2023 roku znalazła się w pierwszej dwudziestce serwisów o podobnej tematyce, osiągając 2,4 mln realnych użytkowników – to wynik prawie trzykrotnie wyższy niż ten z czerwca 2022 roku.

Czytaj też: Nowy "Press": Żukowski i fair play, także Engelking, Smoleński, Bok i Wattpad

(PAR, 04.07.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.