Dyrektorka rozstaje się z Canal+  |  Jak sprawdza się nowa formuła "Przeglądu Sportowego"?  |  Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dyrektorka rozstaje się z Canal+  |  Jak sprawdza się nowa formuła "Przeglądu Sportowego"?  |  Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dyrektorka rozstaje się z Canal+  |  Jak sprawdza się nowa formuła "Przeglądu Sportowego"?  |  Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Czerwiec 30, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ewa Rosiewicz prezeską Radia Eska SA i dyrektorką generalną Grupy Radiowej Time

– Eska to silny brand, który nie ustępuje ani RMF FM, ani Radiu Zet – mówi Ewa Rosiewicz (fot. materiały prasowe)

Ewa Rosiewicz, przez ponad osiem lat dyrektorka biura reklamy Eurozetu, od lipca dołącza do Grupy ZPR Media – dowiedział się "Presserwis". Rosiewicz będzie prezeską Radia Eska SA i dyrektorką generalną Grupy Radiowej Time.

– W Eurozecie osiągnęłam wszystko co mogłam, a chcę się rozwijać i iść do przodu, dlatego skorzystałam z propozycji, która mi to umożliwia. Eska to silny brand, który nie ustępuje ani RMF FM, ani Radiu Zet – mówi "Presserwisowi" Ewa Rosiewicz.

W roli prezeski Radia Eska zastąpi Katarzynę Białek, kierującą spółką od 2020 roku. Białek pozostaje prezeską Time SA. W zarządzie Radia Eska jako wiceprezesi pozostają Paweł Szaniawski i Marcin Gębala.

Czytaj też: Michał Dworczyk miał proponować kupno Onetu. Teraz grozi Andrzejowi Stankiewiczowi procesem

Ewa Rosiewicz będzie również dyrektorką generalną Grupy Radiowej Time, zastępując Mariusza Szustera. Ten pozostaje w strukturach pionu radiowego i na pełnionych dotychczas stanowiskach – prezesa Porozumienia Radiowego Plus i prezesa Promotor United Entertainment.

Ewa Rosiewicz od 2015 roku była członkinią zarządu Eurozetu, a od września 2020 do marca 2022 roku – prezeską spółki. Równolegle pełniła funkcję dyrektorki biura reklamy. Pod koniec lutego 2023 roku większościowym udziałowcem Eurozetu została Agora. Rosiewicz z Eurozetem związana była już w latach 1993-2008. Pracowała także w Infor Biznes i AWR Wprost.

Sieć Radio Eska tworzy 41 stacji, które w okresie marzec-maj 2023 roku miały łącznie 7,2 proc. udziału w czasie słuchania (badanie Radio Track). Eska gra w formacie CHR, a jej grupę docelową stanowią osoby w wieku 15-39 lat. Do Grupy Radiowej Time należą także ponadregionalne Vox FM, sieć Radio SuperNova, warszawska Eska Rock. Ponadto grupa odpowiada za produkcję programu sieci Radio Plus i ponadregionalnego Muzo.fm.

Czytaj też: Nowy "Press": Żukowski i fair play w dziale sportu, a także Engelking, Smoleński, Bok i Wattpad

(KOZ, 30.06.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.