Publicis Worldwide prowadzi polską kampanię employer brandingu BNP Paribas

Kampania jest prowadzona także we Francji, Holandii, Luksemburgu, Hiszpanii i Portugalii (fot. materiały prasowe)
Publicis Worldwide realizuje polską odsłonę globalnej kampanii employer brandingu, w ramach której pracownice i pracownicy Banku BNP Paribas przybliżają swoje role i zadania w banku.
Przygotowane przez agencję kreacje są wykorzystywane w mediach społecznościowych (przed wszystkim w LinkedIn) i na YouTube. Spoty można obejrzeć także w kinach należących do sieci Helios i Cinema City oraz w serwisach VoD. Działania są uzupełniane szerokozasięgową kampanią display realizowaną w internecie oraz kreacjami umieszczonymi na nośnikach OOH w Warszawie, Katowicach, Łodzi i Krakowie.
Materiały stworzone na potrzeby polskiej odsłony kampanii zostały wyprodukowane we współpracy z domem produkcyjnym Prodigious. Havas Media odpowiedzialny był za zakup mediów. Reżyserem spotów jest Rafał Meszka.
(KAP, 29.06.2023)
