McCann Poland numerem jeden na świecie w rankingu Cannes Lions for Good

McCann jest współautorem koncepcji GdzieZamieszkac.com, jednocześnie odpowiada za opracowanie strategii, kreację i realizację całej kampanii (fot. materiały prasowe)
McCann Poland została agencją kreatywną roku w kategorii Cannes Lions for Good 2023 podczas tegorocznego Cannes Lions International Festival of Creativity.
Agencja została wyróżniona za innowacje i kreatywność mające ogromny wpływ nie tylko na biznes, ale również zmieniające rzeczywistość wokół nas. Agencja McCann Poland podczas festiwalu w Cannes za kampanię "Where to Settle" - w Polsce znaną pod hasłem „Gdzie Zamieszkać” - realizowaną dla Mastercard otrzymała dziewięć Lwów: Titanium, Grand Prix oraz dwa złote, dwa srebrne i trzy brązowe.
Nagrodzona kampania ma pomagać obywatelom Ukrainy w świadomym wybieraniu miejsca do życia w Polsce. Dzięki platformie GdzieZamieszkac.com udostępnionej przez Mastercard przybyli do naszego kraju obywatele Ukrainy poznają szacunkowe koszty życia w poszczególnych miastach i regionach Polski. Platforma analizuje dane Głównego Urzędu Statystycznego dotyczące m.in. średniej wysokości opłat za czynsz czy średniego wynagrodzenia, łącząc je danymi pochodzącymi od Mastercard.
(AMS, 29.06.2023)
