Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania radia

Dział: RADIO

Dodano: Czerwiec 26, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Słuchalność w miastach 100 tys.+: Eska coraz bliżej podium, dogania Tok FM

Lider słuchalności - RMF FM - zanotował spadek udziału z 23,8 proc. do 23 proc. (fot. Pexels.com)

W miastach powyżej 100 tys. mieszkańców najchętniej słuchanymi rozgłośniami są RMF FM, Radio Zet i Tok FM.

Z badania Radio Track, realizowanego przez Kantar, wynika, że w okresie marzec-maj 2023 roku w tych miastach RMF FM uzyskał 23 proc. udziału w czasie słuchania, co oznacza spadek z 23,8 proc. w analogicznym okresie rok wcześniej. Słuchalność Radia Zet spadła z 9,7 proc. do 9,4 proc., a Tok FM – z 7,8 proc. do 7,5 proc. Tok FM zmniejszył przewagę nad Eską, której udział wzrósł z 6,4 proc. do 7,3 proc.

Czytaj też: Zwolnienie Wojciecha Łasickiego z Polskiego Radia było bezprawne. Decyzja sądu

Spośród dziesięciu najchętniej słuchanych rozgłośni (z uwzględnieniem Audytorium 17, zrzeszającego regionalne rozgłośnie publiczne) w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców wyniki poprawiły także:

  • Antyradio (z 4,9 proc. do 5 proc.),
  • Złote Przeboje (z 3,8 proc. do 4,7 proc.),
  • RMF Maxx (z 3,7 proc. do 4,1 proc.),
  • Vox FM (z 3,6 proc. do 4,1 proc.)
  • i RMF Classic (z 3 proc. do 3,8 proc.).

Poza pierwszą dziesiątką znalazły się dwie główne anteny Polskiego Radia: Program I (spadek z 3,3 proc. do 2,6 proc.) i Program III (spadek z 2,4 proc. do 1,5 proc.).

Czytaj też: To będą najgorsze dni dla mediów. Po tekstach w Wirtualnej Polsce i Onecie

(KOZ, 26.06.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.