Telewizja Polska chce wprowadzić zmiany w kanałach  |  Od początku maja Ruch bez prasy  |  Wyniki słuchalności w pierwszym kwartale. RMF FM, Radio Zet, Trójka  |  Kto poprowadzi opolski festiwal w TVP?  |  Przejście z Radia Złote Przeboje do Radia Szczecin  |  Studio Besta zwiększyło przychody  |  Asta-Net i Pilot WP z nowymi kanałami  |  Siatkówka w naziemnych kanałach Polsatu  |  Towarzystwo Dziennikarskie: "Media lokalne nie miały decydującego wpływu"  |  PKO BP prowadzi rozpoznanie  |  Agencja Tears of Joy  |  Malta Tourism Authority poszukuje  |  Alphabet będzie płacić rodzinie Murdochów  |  Arnaud Lagardere pozwany o sprzeniewierzenie funduszy spółki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizja Polska chce wprowadzić zmiany w kanałach  |  Od początku maja Ruch bez prasy  |  Wyniki słuchalności w pierwszym kwartale. RMF FM, Radio Zet, Trójka  |  Kto poprowadzi opolski festiwal w TVP?  |  Przejście z Radia Złote Przeboje do Radia Szczecin  |  Studio Besta zwiększyło przychody  |  Asta-Net i Pilot WP z nowymi kanałami  |  Siatkówka w naziemnych kanałach Polsatu  |  Towarzystwo Dziennikarskie: "Media lokalne nie miały decydującego wpływu"  |  PKO BP prowadzi rozpoznanie  |  Agencja Tears of Joy  |  Malta Tourism Authority poszukuje  |  Alphabet będzie płacić rodzinie Murdochów  |  Arnaud Lagardere pozwany o sprzeniewierzenie funduszy spółki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizja Polska chce wprowadzić zmiany w kanałach  |  Od początku maja Ruch bez prasy  |  Wyniki słuchalności w pierwszym kwartale. RMF FM, Radio Zet, Trójka  |  Kto poprowadzi opolski festiwal w TVP?  |  Przejście z Radia Złote Przeboje do Radia Szczecin  |  Studio Besta zwiększyło przychody  |  Asta-Net i Pilot WP z nowymi kanałami  |  Siatkówka w naziemnych kanałach Polsatu  |  Towarzystwo Dziennikarskie: "Media lokalne nie miały decydującego wpływu"  |  PKO BP prowadzi rozpoznanie  |  Agencja Tears of Joy  |  Malta Tourism Authority poszukuje  |  Alphabet będzie płacić rodzinie Murdochów  |  Arnaud Lagardere pozwany o sprzeniewierzenie funduszy spółki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 24, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Express Biedrzyckiej" z nowym formatem wyborczym. Rozszerzona formuła

"Express Biedrzyckiej – Wybory 2023" jest nadawany w każdy piątek (fot. Se.pl)

Wydawany od trzech lat "Express Biedrzyckiej" zyskuje nowy format wyborczy. Program "Express Biedrzyckiej – Wybory 2023" jest emitowany w każdy piątek na kanałach "Super Expressu" i podsumowuje mijający tydzień kampanii.

"Express Biedrzyckiej" to codzienny program od ponad trzech lat prowadzony przez dziennikarkę polityczną Kamilę Biedrzycką, która do studia "Super Expressu" w Warszawie zaprasza polityków, ekspertów, działaczy, naukowców.

"Jak najszerszy przekrój informacji"

Teraz piątkowe wydanie zmieni formułę na "Express Biedrzyckiej – Wybory 2023". Program ruszył w rozszerzonej formule. Został podzielony na trzy rundy, każda ma wiodące zagadnienie, wokół którego skupia się dyskusja. Zwiększono także liczbę zaproszonych gości.

Czytaj też: Tworzona przez narodowców stacja TVMN ma wejść do Vectry i panelu Nielsena

– Dajemy widzom jak najszerszy przekrój informacji. Dzięki gościom przedstawiamy go z różnych punktów widzenia, a wszystko to w zauważalnie mniej formalnej niż telewizyjna formule – mówi Kamila Biedrzycka. – Dbamy także o to, aby komentujący na czacie widzowie mieli szansę zadać swoje pytania, bo to także oni są istotną częścią tego programu. Zgodnie z założeniem rozszerzonego formatu "Express Biedrzyckiej – Wybory 2023" politycy i eksperci będą pojawiali się w studiu naprzemiennie.

– Chcemy, aby każdy, kto włączy w piątek "Express Biedrzyckiej – Wybory 2023" i posłucha naszej debaty, mógł samodzielnie wyrobić sobie zdanie na temat propozycji przedstawianych przez polityków. Nie zamierzamy jednak narzucać w programie żadnej narracji ani sposobu myślenia, chcemy dawać ludziom wybór – mówi Michał Kozłowski, producent "Expressu Biedrzyckiej".

Godzinny program emitowany jest od poniedziałku do piątku na trzech platformach "Super Expressu": na kanale YouTube, na stronie głównej Se.pl oraz Facebooku. "Express Biedrzyckiej" na samym tylko kanale YouTube notuje w każdym miesiącu od 5,2 mln do 7,2 mln wyświetleń. Pierwszy odcinek nowego formatu został wyemitowany w poprzedni piątek.

Czytaj też: PiS nie wysłucha apelu IWP o pomoc dla prasy. Ale dobrze, że taka uchwała się pojawiła

(PAR, 24.06.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.