"Express Biedrzyckiej" z nowym formatem wyborczym. Rozszerzona formuła
"Express Biedrzyckiej – Wybory 2023" jest nadawany w każdy piątek (fot. Se.pl)
Wydawany od trzech lat "Express Biedrzyckiej" zyskuje nowy format wyborczy. Program "Express Biedrzyckiej – Wybory 2023" jest emitowany w każdy piątek na kanałach "Super Expressu" i podsumowuje mijający tydzień kampanii.
"Express Biedrzyckiej" to codzienny program od ponad trzech lat prowadzony przez dziennikarkę polityczną Kamilę Biedrzycką, która do studia "Super Expressu" w Warszawie zaprasza polityków, ekspertów, działaczy, naukowców.
"Jak najszerszy przekrój informacji"
Teraz piątkowe wydanie zmieni formułę na "Express Biedrzyckiej – Wybory 2023". Program ruszył w rozszerzonej formule. Został podzielony na trzy rundy, każda ma wiodące zagadnienie, wokół którego skupia się dyskusja. Zwiększono także liczbę zaproszonych gości.
Czytaj też: Tworzona przez narodowców stacja TVMN ma wejść do Vectry i panelu Nielsena
– Dajemy widzom jak najszerszy przekrój informacji. Dzięki gościom przedstawiamy go z różnych punktów widzenia, a wszystko to w zauważalnie mniej formalnej niż telewizyjna formule – mówi Kamila Biedrzycka. – Dbamy także o to, aby komentujący na czacie widzowie mieli szansę zadać swoje pytania, bo to także oni są istotną częścią tego programu. Zgodnie z założeniem rozszerzonego formatu "Express Biedrzyckiej – Wybory 2023" politycy i eksperci będą pojawiali się w studiu naprzemiennie.
– Chcemy, aby każdy, kto włączy w piątek "Express Biedrzyckiej – Wybory 2023" i posłucha naszej debaty, mógł samodzielnie wyrobić sobie zdanie na temat propozycji przedstawianych przez polityków. Nie zamierzamy jednak narzucać w programie żadnej narracji ani sposobu myślenia, chcemy dawać ludziom wybór – mówi Michał Kozłowski, producent "Expressu Biedrzyckiej".
Godzinny program emitowany jest od poniedziałku do piątku na trzech platformach "Super Expressu": na kanale YouTube, na stronie głównej Se.pl oraz Facebooku. "Express Biedrzyckiej" na samym tylko kanale YouTube notuje w każdym miesiącu od 5,2 mln do 7,2 mln wyświetleń. Pierwszy odcinek nowego formatu został wyemitowany w poprzedni piątek.
Czytaj też: PiS nie wysłucha apelu IWP o pomoc dla prasy. Ale dobrze, że taka uchwała się pojawiła
(PAR, 24.06.2023)