Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 23, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Trwa czwarta edycja badania influencerskiego ReachABlogger. Warto!

"Press" został patronem medialnym tegorocznego badania (fot. materiały prasowe)

6 czerwca platforma ReachABlogger wystartowała z czwartą edycją badania rynku influencerskiego w Polsce. W badaniu mogą brać udział reklamodawcy, agencje i marki. "Press" objął badanie patronatem medialnym.

W badaniu poruszane będą takie tematy, jak inicjatywy UOKiK i KRRiT, które mają na celu regulację rynku. Twórcy badania z platformy zapraszają przedstawicieli agencji, platform e-commerce, marek i organizacji. Obecna edycja jest już czwartą odsłoną projektu. Jest to jedyne, powtarzane rok do roku, badanie rynku influencerskiego w kraju. W tym roku zostało objęte honorowym patronatem IAB Polska.

W zeszłorocznej edycji udział wzięło 115 reklamodawców współpracujących z influencerami w różnych mediach. Z tego 34,5 proc. to reprezentanci marek lub firm, 32,4 proc. – agencje reklamowe, 3,5 proc. – agencje mediowe, a 10,6 proc. to platformy e-commerce, SaaS i typu marketplace.

Czytaj też: Dfusion Communication zwycięża w konkursie The Next Gen of PR!

Według badania z 2022 roku 70 proc. ankietowanych samodzielnie wyszukiwało influencerów w Google lub w mediach społecznościowych, 34,5 proc. – samodzielnie na dedykowanych grupach tematycznych (najczęściej na Facebooku), 32,7 proc. też samodzielnie, ale posługując się platformami (takimi jak ReachABlogger), a 34,5 proc. nawiązywało współpracę z influencerami, których znało osobiście. Z kolei 16,8 proc. z ankietowanych deklarowało wykorzystanie do tego celu wyspecjalizowanej agencji reklamowej lub mediowej.

Najczęściej wybierane przez marketerów platformy społecznościowe to: Instagram – 80,4 proc. wskazań (wzrost o 11 proc. w stosunku do 2021 roku), Facebook – 54,9 proc. (wzrost o 9 proc.), blogi webowe – 34,3 proc. (bez zmian), YouTube – 41,2 proc. (o 25 proc. więcej), TikTok – 37,3 proc. (o 31 proc. więcej). Zeszłoroczne badanie jest dostępne na stronie Reachablogger.pl.

Podobnie jak w poprzednich latach, tegoroczne badanie ma formę pytań wielokrotnego i jednokrotnego wyboru w Google Form. Na końcu umieszczone jest pytanie otwarte. Reach a Blogger prosi o pozostawienie wypowiedzi wraz z nazwiskiem, stanowiskiem i nazwą firmy.

Pytania do badania znajdują się TUTAJ.

Czytaj też: Świrski chce ukarać nadawcę TVN 24 za słowa Daukszewicza w "Szkle kontaktowym"

(23.06.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.