Infor zmienia logotyp "DGP" i layout "DGP Magazyn na weekend"
Dotychczasowy logotyp został wprowadzony 30 sierpnia 2010 roku (fot. materiały prasowe)
W piątek 23 czerwca na rynku pojawi się "DGP Magazyn na weekend" z nowym logo oraz w zmienionym layoucie. Natomiast w poniedziałek 26 czerwca ukaże się pierwsze wydanie codzienne "Dziennika Gazety Prawnej" z nowym logotypem.
Jak podano w komunikacie, głównym celem wprowadzonych zmian jest wzmocnienie wizerunku "DGP" poprzez spójność wersji papierowej i cyfrowej, dostosowanie do rozwijającej się technologii oraz oczekiwań czytelników.
"W obecnych czasach, pełnych wielu zmian, zaskakujących wydarzeń i trudnych decyzji – rzetelna i bieżąca informacja jest szczególnie ważna. Chcemy naszym czytelnikom przekazywać wiadomości prosto i szybko, dlatego stawiamy na intuicyjny layout, przystępne grafiki i atrakcyjne zdjęcia. Nasza rzetelność i odpowiedzialność dziennikarska pozostaje bez zmian – na najwyższym poziomie" - zapowiada w komunikacie Krzysztof Jedlak, redaktor naczelny "Dziennika Gazety Prawnej".
"W dobie dynamicznie rozwijającej się technologii i internetu, nasza gazeta musi się zmieniać, aby sprostać wyzwaniom współczesności" - stwierdza Aneta Kowalska, dyrektorka marketingu "Dziennika Gazety Prawnej". "Zaangażowaliśmy utalentowanych projektantów Marka Knapa i Adama Głowackiego, aby stworzyli nowy logotyp DGP i layout wydania piątkowego, który ma ułatwić naszym czytelnikom podróż w świat cyfrowy, pełen nowych możliwości" - dodaje.
Dotychczasowy logotyp został wprowadzony 30 sierpnia 2010 roku. Zastąpił wówczas pierwsze logo gazety obowiązujące po połączeniu "Dziennika" i "Gazety Prawnej" 14 września 2009 roku. W listopadzie 2012 roku dodano do winiety tytułu hasło: "Patrzymy obiektywnie, piszemy odpowiedzialnie", będące do dziś misją "DGP".
(KOZ, 22.06.2023)