Media planują kolejne debaty prezydenckie przed drugą turą  |  Ruszył konkurs KRRiT  |  Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Media planują kolejne debaty prezydenckie przed drugą turą  |  Ruszył konkurs KRRiT  |  Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Media planują kolejne debaty prezydenckie przed drugą turą  |  Ruszył konkurs KRRiT  |  Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 21, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Michał Sęk kończy pracę w 180heartbeats + Jung v Matt, wkrótce nowy lider kreacji

Michał Sęk ma w portfolio ponad 80 nagród i wyróżnień na najważniejszych festiwalach polskich i międzynarodowych (fot. materiały prasowe)

Michał Sęk, executive creative director & partner agencji 180heartbeats + Jung v Matt, zakończy swoją rolę 31 sierpnia. Agencja na razie nie ujawnia, kto obejmie rolę nowego lidera kreacji.

Michał Sęk ze 180heartbeats + Jung v Matt związany jest od czterech lat, najpierw w roli dyrektora kreatywnego, a przez ostatnie półtora roku lidera kreacji i designu.

W tym czasie zespoły kreatywne stworzyły wiele nagradzanych projektów, które zaowocowały m.in. tytułem Agencji Roku KTR 2022 i Niezależnej Agencji Roku Golden Drum 2022. Sęk jest współautorem wielokrotnie nagradzanej “Mobilnej Mapy Smogowej” dla Innogy (obecnie E.ON), współtworzył  “The Impossible Parade”, grę mobilną “Żabu” dla sieci sklepów Żabka, czy “HIT - #Underline Untruth”. “

Sęk z branżą reklamową związany jest od ponad 18 lat. Od 2022 roku jest członkiem zarządu KTR. W 180heartbeats + Jung v Matt zarządzał 17-osobowym zespołem kreacji i designu oraz odpowiadał za rozwój marek w portfolio agencji. Jest zdobywcą ponad 80 nagród i wyróżnień, m.in. D&AD, Cannes Lions, Clio Music, Clio Sports, Clio Health, Golden Drum, Effie i KTR. Zasiadał w jury konkursów YouTube Works, Golden Drum, Ad Black Sea International Festival, dwukrotnie w jury New York Festivals i wielokrotnie w jury konkursu KTR. Wcześniej związany był m.in. z agencjami Saatchi & Saatchi IS, DDB Warszawa i JWT.

Zespół kreacji i designu 180heartbeats + Jung v Matt liczy dziś 17 osób, m.in są to: Pablo Dominguez Agregan, group creative director, zarządzający zespołem obsługującym marki Burger King, Red Bull Mobile, Betclic i Yes; Antoni Kamiński, associate creative director, odpowiadający za Pudliszki i E.ON;  Adrian Zwierzyński i Kamil Kuć, associate creative directors, odpowiedzialni m.in. za marki Google, YouTube i Zalando; Marek Kaleta, design director, zarządzający zespołem designers i motion designers.

(AMS, 21.06.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.