Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 15, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Parówki Doliny Dobra nie mają nic do ukrycia w nowej kampanii

Ogólnopolska kampania została przygotowana przez dział marketingu spółki we współpracy z agencjami: 24/7Communication (strategia, działania public relations), Molecular Creative (kreacja), Mediahub (zakup mediów) (fot. materiały prasowe)

Dolina Dobra uruchomiła kampanię pod hasłem "Dobry skład", w której zachęca konsumentów do zapoznania się z treścią etykiety produktowej parówek i innych przetworów mięsnych.

Jak podkreśla marka, przeczytanie składników parówek Dolina Dobra zajmuje osiem sekund - taki wynik dał test konwertera mowy. Na zapoznanie się ze składem jednego z konkurencyjnych producentów parówek trzeba poświęcić 38 sekund. 

Działania promocyjne obejmują kanały radiowe, prasę, digital, reklamę zewnętrzną, działania z retailerami, sampling oraz działania niestandardowe.

Ogólnopolska kampania została przygotowana przez dział marketingu spółki we współpracy z agencjami: 24/7Communication (strategia, działania public relations), Molecular Creative (kreacja), Mediahub (zakup mediów).

(KAP, 15.06.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.