Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 15, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sara Bis senior SEM specialist w agencji mediowej Mido

Dołączenie Sary Bis do zespołu wzmocnić ma kompetencje Mido w obszarze digitalu (fot. materiały prasowe)

Sara Bis dołączyła do zespołu agencji mediowej Mido na stanowisku senior SEM specialist.

Dołączenie Sary Bis do zespołu wzmocnić ma kompetencje Mido w obszarze digitalu i zapewnić utrzymanie najwyższych standardów realizacji kampanii digitalowych, zgodnych z certyfikatem DIMAQ.

Sara Bis ma sześcioletnie doświadczenie w marketingu cyfrowym, zdobyte m.in. w GroupM i Starcom, prowadziła kampanie e-commerce dla marek z branż automotive, finansowej, FMCG, w tym beauty i farmacji.

(AMS, 15.06.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.