Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 10, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Milionerzy" TVN ze średnią widownią nadal powyżej 1 mln. Wyniki lepsze od średniej stacji

W jednym z odcinków specjalnych wzięli udział Krystian Pesta i Daria Ładocha z "Azja Express" (fot. materiały prasowe)

Wiosenny sezon teleturnieju "Milionerzy" przyciągał do TVN średnio 1,25 mln widzów, o 186 tys. mniej, niż przed rokiem, a z uwzględnieniem odcinków specjalnych – 1,28 mln widzów. Udział stacji w czasie emisji programu był wyższy od jej średnich miesięcznych wyników.

Nowe odcinki "Milionerów" można było śledzić od 27 lutego do 11 maja, a 24 maja i 1 czerwca nadano jeszcze odcinki specjalne z udziałem gwiazd. Teleturniej pokazywano zwykle od poniedziałku do czwartku ok. 20.55. Najwięcej widzów oglądało wydanie z 30 marca - 1,74 mln.

Regularne odcinki miały średnio 1,25 mln widzów, 9,64 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 9,58 proc. w komercyjnej 20-54.

Czytaj też: Filip Chajzer na dłużej znika z TVN. „Remont generalny” zdrowia

Z kolei specjalne, wydłużone wydania nadano 24 maja (z uczestnikami i prowadzącą "Azja Express") i 1 czerwca (z okazji Dnia Dziecka). Pierwszy z nich przyciągnął 1,41 mln widzów (12,11 proc. w grupie ogólnej 4+ i 12,8 proc. w komercyjnej 20-54), a ten z 1 czerwca - 1,55 mln (odpowiednio 14,31 proc. i 14,59 proc.).

Łącznie z odcinkami specjalnymi cały sezon zanotował średnio 1,28 mln widzów (9,98 proc. w grupie ogólnej 4+ i 9,95 proc. w komercyjnej 20-54).

Dla porównania cały regularny sezon "Milionerów" wiosną 2022 przyciągał średnio 1,44 mln widzów. Z kolei np. w maju 2023 stacja miała średnio 6,68 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, a w kwietniu - 6,65 proc.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Pokazywany przez TVN festiwal w Sopocie rusza 21 sierpnia

(MNIE, 10.06.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.