Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 07, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Izabela Albrychiewicz awansuje na stanowisko CEO GroupM CEE, zarządza 10 rynkami

Izabela Albrychiewicz, jako CEO CEE, ma teraz aktywniej wspierać marketerów w realizacji ich celów biznesowych na poziomie regionu (fot. materiały prasowe)

GroupM, medialna grupa inwestycyjna WPP, powołała Izabelę Albrychiewicz na stanowisko CEO GroupM CEE. Region, którym zarządzać będzie dotychczasowa CEO GroupM Poland, obejmuje 10 rynków: Chorwację, Czechy, Bośnię i Hercegowinę, Węgry, Polskę, Rumunię, Serbię, Słowację, Słowenię i Ukrainę.

Izabela Albrychiewicz, związana z grupą WPP od ponad 24 lat, obejmuje nowo utworzone stanowisko po czterech latach w roli CEO GroupM Poland. Przez ostatnie dwa lata lokalne obowiązki łączyła z rolą cluster lead CEE, w ramach której wspierała rozwój kompetencji i oferty regionalnych biur GroupM.

Nowe podejście do zarządzania rynkami Europy Środkowo-Wschodniej zapewnić ma GroupM lepsze dopasowanie do potrzeb klientów. Izabela Albrychiewicz, jako CEO CEE, ma teraz aktywniej wspierać marketerów w realizacji ich celów biznesowych na poziomie regionu. Skoncentrowane na wzroście i rozwoju klientów, współpracujące w ramach CEE rynki zacieśnić mają współpracę na gruncie wymiany wiedzy, narzędzi i technologii.

- Taka integracja rynków Europy Środkowo-Wschodniej pozwoli lepiej wykorzystać ich łączną skalę, zwiększy wydajność i zapewni szybkość podejmowania decyzji. Otworzy także lepsze możliwości kariery dla naszych pracowników. Ten bliższy "alians" będzie służył obecnym klientom o zasięgu regionalnym (CEE) oraz pozwoli nam skutecznie wspierać biznes międzynarodowych klientów, którzy zdecydują się rozszerzyć działalność o rynki CEE - skomentował Josh Krichefski, CEO GroupM na region EMEA i Wielką Brytanię. - Izabela od jakiegoś czasu nieformalnie te zadania realizowała. Teraz jej rolę formalizujemy, dostrzegając jej wkład i fundamentalne znaczenie dla sukcesu GroupM w CEE - dodaje.

"W nowej roli będę bliżej potrzeb reklamodawców i specyfiki globalizującego się rynku mediów - mówi Izabela Albrychiewicz. - Na znakomitej większości rynków regionu GroupM jest największym graczem, z udziałem oscylującym wokół 30 proc. inwestycji reklamowych. Chciałabym, żeby w każdym z krajów, poza skalą marka GroupM była też pierwszym skojarzeniem szefów marketingu na hasło efektywność i innowacje" - dodaje.

GroupM tworzy platformę technologiczną i negocjacyjną dla agencji mediowych WPP: EssenceMediacom, Mindshare i Wavemaker.

(AMS, 07.06.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.