Tylko trzy programy TV osiągnęły ponad 3 mln widzów  |  Polscy wydawcy negocjują z big techami  |  TVN zainteresowany formatem  |  XTB ruszyła z kompleksowym przetargiem  |  "Pan Mama" z Pawłem Domagałą w TVP 1  |  Gospodarz "Agrobiznesu" w TVP 1 i TVP Info  |  Odejście z Polska Press  |  Netflix z nowymi serialami  |  Do kanału TVC od MWE Networks wróciły lokalne informacje  |  Przyszłość programu Katarzyny Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Operator kablowy Inea podzielił dział marketingu i produktu  |  Nagrody Kulturalne Onetu  |  Ogilvy i Dentsu w drugim etapie  |  Przetarg mediowy Enei  |  VML Poland  |  Nowy zespół ds. relacji z mediami ProfiAuto  |  Odejście z NBC News po 18 latach  |  Ponad 90 dziennikarzy i działaczy społecznych w blisko 20 krajach szpiegowanych na WhatsAppie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tylko trzy programy TV osiągnęły ponad 3 mln widzów  |  Polscy wydawcy negocjują z big techami  |  TVN zainteresowany formatem  |  XTB ruszyła z kompleksowym przetargiem  |  "Pan Mama" z Pawłem Domagałą w TVP 1  |  Gospodarz "Agrobiznesu" w TVP 1 i TVP Info  |  Odejście z Polska Press  |  Netflix z nowymi serialami  |  Do kanału TVC od MWE Networks wróciły lokalne informacje  |  Przyszłość programu Katarzyny Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Operator kablowy Inea podzielił dział marketingu i produktu  |  Nagrody Kulturalne Onetu  |  Ogilvy i Dentsu w drugim etapie  |  Przetarg mediowy Enei  |  VML Poland  |  Nowy zespół ds. relacji z mediami ProfiAuto  |  Odejście z NBC News po 18 latach  |  Ponad 90 dziennikarzy i działaczy społecznych w blisko 20 krajach szpiegowanych na WhatsAppie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tylko trzy programy TV osiągnęły ponad 3 mln widzów  |  Polscy wydawcy negocjują z big techami  |  TVN zainteresowany formatem  |  XTB ruszyła z kompleksowym przetargiem  |  "Pan Mama" z Pawłem Domagałą w TVP 1  |  Gospodarz "Agrobiznesu" w TVP 1 i TVP Info  |  Odejście z Polska Press  |  Netflix z nowymi serialami  |  Do kanału TVC od MWE Networks wróciły lokalne informacje  |  Przyszłość programu Katarzyny Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Operator kablowy Inea podzielił dział marketingu i produktu  |  Nagrody Kulturalne Onetu  |  Ogilvy i Dentsu w drugim etapie  |  Przetarg mediowy Enei  |  VML Poland  |  Nowy zespół ds. relacji z mediami ProfiAuto  |  Odejście z NBC News po 18 latach  |  Ponad 90 dziennikarzy i działaczy społecznych w blisko 20 krajach szpiegowanych na WhatsAppie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 03, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W maju Polsat przed TVN w grupie komercyjnej 16-59. Obie stacje w górę

Liderem oglądalności w 4+ był TVP 1, a w 16-59 prowadził Polsat (fot. Pixabay.com)

W maju 2023 roku Polsat i TVN zwiększyły udział w widowni telewizyjnej – zarówno w grupie ogólnej, jak i w komercyjnej 16-59.

W grupie ogólnej, czyli wśród widzów powyżej czwartego roku życia, TVP 1 uzyskał 8,03 proc. udziału w rynku wobec 8,54 proc. w maju 2022 roku. Udział Polsatu rok do roku wzrósł z 7,19 proc. do 7,38 proc., TVP 2 – z 7,04 proc. do 7,27 proc., a TVN – z 6,55 proc. do 6,68 proc.

Za tzw. wielką czwórką znalazły się kanały informacyjne: TVN 24 (udział spadł z 5,46 proc. do 5,23 proc.) i TVP Info (z 5,39 proc. do 4,71 proc.).

Czytaj też: Prawie pół miliona widzów "Roztańczonej Polski" w TVP 3. Udział powyżej wyników kanału

W pierwszej dziesiątce były jeszcze: TV 4 – 3,27 proc. (wzrost z 2,95 proc.), TVN Siedem – 3,1 proc. (spadek z 3,17 proc.), TV Puls – 2,97 proc. (wzrost z 2,94 proc.) i TVP Seriale – 1,74 proc. (wzrost z 1,65 proc.).

W grupie komercyjnej 16-59 prowadził Polsat z 7,85 proc. (wzrost z 7,78 proc.), nieznacznie wyprzedzając TVN – 7,83 proc. (wzrost z 7,53 proc.). Udział TVP 1 spadł z 6,12 proc. do 5,52 proc., a TVP 2 – z 5,42 proc. do 5,27 proc.

Dalej znalazły się: TVN Siedem – 3,92 proc. (wzrost z 3,88 proc.), TVN 24 – 3,58 proc. (spadek z 3,59 proc.), TV Puls – 3,51 proc. (wzrost z 3,45 proc.), TV 4 – 3,08 proc. (wzrost z 2,9 proc.), TTV – 2,42 proc. (spadek z 2,65 proc.) i TVP Info – 2,27 proc. (spadek z 3,03 proc.).

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: TVN pokaże finał turnieju Roland Garros, jeśli awansuje do niego Iga Świątek

(KOZ, 03.06.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.