Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 03, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Oglądalność "Klanu" w TVP 1 spadła poniżej 1 mln widzów

Nowe odcinki "Klanu" pojawią się w jesiennej ramówce TVP 1 (screen: YouTube/TVP VOD)

Serial "Klan" w sezonie 2022/2023 oglądało w TVP 1 średnio 990 tys. widzów, o ok. 100 tys. mniej niż rok temu. Udział w czasie jego emisji wśród wszystkich widzów powyżej 4. roku życia był jednak wyższy od średnich długookresowych wyników kanału.

TVP 1 nowe odcinki serialu nadawał od 5 września do 25 maja od poniedziałku do piątku ok. 17.55. Najwięcej widzów miały odcinki z 6 i 8 lutego – po 1,24 mln. Emitując serial, Jedynka notowała średnio 9,8 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ oraz 6,11 proc. w komercyjnej 16-59.

Czytaj też: Druga dobra zmiana w Polska Press. Dlaczego wymieniono sześciu nowych naczelnych

Dla porównania w całym 2022 roku TVP 1 miał średnio 8,7 proc. w grupie ogólnej 4+ i 6,43 proc. w komercyjnej 16-59.

Nowe odcinki "Klanu" pojawią się w jesiennej ramówce TVP 1.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Dziennikarze przed komisją ds. wpływów rosyjskich. Wysokie kary za odmowę zeznań

(MNIE, 03.06.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.