Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 02, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bedoes 2115, Nowciax i Nita w kampanii PepsiCo. Oddanie przestrzeni młodym

Najciekawsze prace zostaną wybrane przez ambasadorów oraz komisję konkursową (fot. materiały prasowe)

PepsiCo w ramach swojej najnowszej kampanii marki Pepsi pt. "Pepsi Space" oddaje przestrzenie reklamowe młodym. Ambasadorem kampanii są raper Bedoes 2115, wokalistka Nita i influencer Nowciax.

Pepsi startuje z kampanią, w ramach której marka oddaje swoje liczne przestrzenie reklamowe młodym twórcom, tworząc w ten sposób platformę do prezentacji ich kreatywności szerokiej grupie odbiorców poprzez różne nośniki reklamowe, takie jak outdoor czy reklama online. To, co trafi na reklamowe nośniki, ma być wyłonione w konkursie. Młodzi, chcący wziąć w nim udział, mogą przesyłać prace w pięciu kategoriach: wideo, foto, print, audio, text, oddające ideę hasła: "Wyraź swoją unikalną perspektywę – pokaż nam, co tworzysz". Zgłoszenia zostaną ocenione pod kątem kreatywności, oryginalności oraz stylu. Najciekawsze prace zostaną wybrane przez ambasadorów oraz komisję konkursową, a nagrodą będzie ich publikacja na przestrzeniach reklamowych wykupionych przez Pepsi. Konkurs trwa do 16 lipca.

Czytaj też: Kompania Piwowarska reklamuje marki bezalkoholowe. "0.0 Przeciwwskazań"

Autorem koncepcji kampanii jest Feeders Agency, za zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith, działania PR koordynuje agencja Lepont.

(AMS, 02.06.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.