Bedoes 2115, Nowciax i Nita w kampanii PepsiCo. Oddanie przestrzeni młodym
Najciekawsze prace zostaną wybrane przez ambasadorów oraz komisję konkursową (fot. materiały prasowe)
PepsiCo w ramach swojej najnowszej kampanii marki Pepsi pt. "Pepsi Space" oddaje przestrzenie reklamowe młodym. Ambasadorem kampanii są raper Bedoes 2115, wokalistka Nita i influencer Nowciax.
Pepsi startuje z kampanią, w ramach której marka oddaje swoje liczne przestrzenie reklamowe młodym twórcom, tworząc w ten sposób platformę do prezentacji ich kreatywności szerokiej grupie odbiorców poprzez różne nośniki reklamowe, takie jak outdoor czy reklama online. To, co trafi na reklamowe nośniki, ma być wyłonione w konkursie. Młodzi, chcący wziąć w nim udział, mogą przesyłać prace w pięciu kategoriach: wideo, foto, print, audio, text, oddające ideę hasła: "Wyraź swoją unikalną perspektywę – pokaż nam, co tworzysz". Zgłoszenia zostaną ocenione pod kątem kreatywności, oryginalności oraz stylu. Najciekawsze prace zostaną wybrane przez ambasadorów oraz komisję konkursową, a nagrodą będzie ich publikacja na przestrzeniach reklamowych wykupionych przez Pepsi. Konkurs trwa do 16 lipca.
Czytaj też: Kompania Piwowarska reklamuje marki bezalkoholowe. "0.0 Przeciwwskazań"
Autorem koncepcji kampanii jest Feeders Agency, za zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith, działania PR koordynuje agencja Lepont.
(AMS, 02.06.2023)