TV Trwam w 2022 roku z gorszym wynikiem niż w 2021 roku
TV Trwam spadła z 30. na 37. miejsce w rankingu oglądalności (screen: YouTube.com/Radio Maryja)
W 2022 roku udział naziemnej TV Trwam w widowni telewizyjnej wyniósł 0,42 proc. – wynika z danych Nielsen Media, udostępnionych przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji.
Z opublikowanego przez KRRiT zestawienia średniorocznych udziałów kanałów objętych badaniem Nielsena wynika, że TV Trwam był w 2022 roku na 37. pozycji, podczas gdy w 2021 roku – na 30.
Czytaj też: Były i obecny szef tytułów Polska Press Grupy dostali program w TVP Info
W porównaniu z 2021 rokiem udział TV Trwam spadł z 0,52 proc. do 0,42 proc., plasując się za TVP Rozrywka (0,46 proc.) i TVN Style (0,44 proc.). TV Trwam notował lepsze wyniki niż np. naziemne TVP Kultura (0,37 proc.) czy Nowa TV (0,37 proc.).
Średnia dobowa widownia TV Trwam w 2022 roku wynosiła 24,7 tys. i była o 23 proc. niższa niż w 2021 roku.
Wyniki TV Trwam nie są ogólnodostępne w panelu Nielsena. Kanał można odbierać na satelicie, w sieciach kablowych i na multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej.
Czytaj też: Dziennikarze i publicyści wybierają się na marsz 4 czerwca – jako obywatele
(KOZ, 01.06.2023)