Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 01, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TV Trwam w 2022 roku z gorszym wynikiem niż w 2021 roku

TV Trwam spadła z 30. na 37. miejsce w rankingu oglądalności (screen: YouTube.com/Radio Maryja)

W 2022 roku udział naziemnej TV Trwam w widowni telewizyjnej wyniósł 0,42 proc. – wynika z danych Nielsen Media, udostępnionych przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji.

Z opublikowanego przez KRRiT zestawienia średniorocznych udziałów kanałów objętych badaniem Nielsena wynika, że TV Trwam był w 2022 roku na 37. pozycji, podczas gdy w 2021 roku – na 30.

Czytaj też: Były i obecny szef tytułów Polska Press Grupy dostali program w TVP Info

W porównaniu z 2021 rokiem udział TV Trwam spadł z 0,52 proc. do 0,42 proc., plasując się za TVP Rozrywka (0,46 proc.) i TVN Style (0,44 proc.). TV Trwam notował lepsze wyniki niż np. naziemne TVP Kultura (0,37 proc.) czy Nowa TV (0,37 proc.).

Średnia dobowa widownia TV Trwam w 2022 roku wynosiła 24,7 tys. i była o 23 proc. niższa niż w 2021 roku. 

Wyniki TV Trwam nie są ogólnodostępne w panelu Nielsena. Kanał można odbierać na satelicie, w sieciach kablowych i na multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej.

Czytaj też: Dziennikarze i publicyści wybierają się na marsz 4 czerwca – jako obywatele

(KOZ, 01.06.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.