Patrycja Duda operations managerką w Drum Polska
Patrycja Duda pełniąca dotychczas funkcję content partnership managerki awansowała na stanowisko operations managerki w Drum Polska. W grupie Media Direction pracuje od czterech lat, a z branżą mediową związana od sześciu.
PHD, Media Direction OMD oraz Hearts & Science Polska ogłosiły kilka dni temu rozszerzenie swojego działu content partnership, przyjmując globalnie rozpoznawalną nazwę agencji DRUM. Ruch ten jest wynikiem ciągłego wzrostu w obszarze, w którym marki szukają bardziej znaczących sposobów rozwijania więzi z konsumentami. Jak informowaliśmy, general managerką agencji została Katarzyna Ryndziewicz, dotychczas content partnership director.
DRUM Polska jest dziesiątą agencją rodziny DRUM na świecie.
„Jestem szczególnie dumna z nowej szansy otwierającej się przez zespołem content partnership, gdyż wyrósł on w ramach struktur PHD - agencji, która poszukując innowacji w komunikacji z konsumentem, od lat stawiała na rozwój tego obszaru łącząc kompetencje kreatywne i mediowe. Jestem pewna, że zespół, pod przewodnictwem Katarzyny Ryndziewicz, liczący już obecnie jedenaście osób, pod nowym szyldem Drum, będzie dalej z sukcesami realizował współpracę zarówno ze stałymi klientami PHD, klientami grupy Media Direction, jak też projektowo z klientami spoza struktur agencyjnych” – powiedziała Maria Kiełczyńska, Dyrektor Zarządzająca PHD.
(31.05.2023)