Agencje Group One przygotowały spot dla Stowarzyszenia Otwarte Klatki
To już druga odsłona kampanii Otwartych Klatek "Jednym Głosem", rozpoczętej 18 kwietnia (screen: YouTube/Otwarte Klatki)
Agencje należące do Group One zachęcają do podpisania petycji do ministra rolnictwa, w której Stowarzyszenie Otwarte Klatki podkreśla cierpienia zwierząt w hodowli klatkowej.
W kampanii pojawiło się sześć kobiet: Joanna Opozda, Zofia Zborowska, Maria Winiarska, Edyta Pazura, Katarzyna Sokołowska oraz Monika Mrozowska.
Znane mamy prowadzą rozmowę o macierzyństwie i jego urokach – padają m.in. pytania: "Jak opisałabyś jednym słowem macierzyństwo?" i "Czego nauczyłaś się od swojego dziecka?". Jednym z pytań zadanych matkom jest "Co byś zrobiła, gdyby ktoś skrzywdził Twoje dziecko?", co odnosi się do sytuacji zwierząt, które wychowują potomstwo w małych klatkach.
Spot miał premierę w Dzień Matki. To już druga odsłona kampanii Otwartych Klatek "Jednym Głosem", rozpoczętej 18 kwietnia. Koncept kreatywny stworzyła agencja Labcon, będąca autorem wszystkich spotów, odpowiadająca za działania kreatywne, PR oraz współpracę z liderami opinii, celebrytami i influencerami.
Produkcją spotu zajęła się agencja Media Ready. Autorką zdjęć do głównej odsłony kampanii jest fotografka Marta Wojtal. Sesję zdjęciową dedykowaną mamom stworzył Łukasz Dziewic. Działaniami mediowymi, w tym pozyskaniem powierzchni pro bono na potrzeby kampanii społecznej, zajęło się Value Media.
Spot z okazji Dnia Matki jest dostępny na kanałach serwisów Meta oraz u zaangażowanych w kampanię influencerów. Agencja SalesTube wspiera akcję w obszarze paid social.
(KAP, 30.05.2023)