Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: kampania społeczna

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 30, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencje Group One przygotowały spot dla Stowarzyszenia Otwarte Klatki

To już druga odsłona kampanii Otwartych Klatek "Jednym Głosem", rozpoczętej 18 kwietnia (screen: YouTube/Otwarte Klatki)

Agencje należące do Group One zachęcają do podpisania petycji do ministra rolnictwa, w której Stowarzyszenie Otwarte Klatki podkreśla cierpienia zwierząt w hodowli klatkowej.

W kampanii pojawiło się sześć kobiet: Joanna Opozda, Zofia Zborowska, Maria Winiarska, Edyta Pazura, Katarzyna Sokołowska oraz Monika Mrozowska.

Znane mamy prowadzą rozmowę o macierzyństwie i jego urokach – padają m.in. pytania: "Jak opisałabyś jednym słowem macierzyństwo?" i "Czego nauczyłaś się od swojego dziecka?". Jednym z pytań zadanych matkom jest "Co byś zrobiła, gdyby ktoś skrzywdził Twoje dziecko?", co odnosi się do sytuacji zwierząt, które wychowują potomstwo w małych klatkach.

Spot miał premierę w Dzień Matki. To już druga odsłona kampanii Otwartych Klatek "Jednym Głosem", rozpoczętej 18 kwietnia. Koncept kreatywny stworzyła agencja Labcon, będąca autorem wszystkich spotów, odpowiadająca za działania kreatywne, PR oraz współpracę z liderami opinii, celebrytami i influencerami.

Produkcją spotu zajęła się agencja Media Ready. Autorką zdjęć do głównej odsłony kampanii jest fotografka Marta Wojtal. Sesję zdjęciową dedykowaną mamom stworzył Łukasz Dziewic. Działaniami mediowymi, w tym pozyskaniem powierzchni pro bono na potrzeby kampanii społecznej, zajęło się Value Media.

Spot z okazji Dnia Matki jest dostępny na kanałach serwisów Meta oraz u zaangażowanych w kampanię influencerów. Agencja SalesTube wspiera akcję w obszarze paid social.

(KAP, 30.05.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.