Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 30, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ponad 1,7 mln widzów Polsat SuperHit Festiwal w Sopocie. Mniej niż przed rokiem

Polsat, transmitując festiwal, notował średnio 17,49 proc. udziału w grupie ogólnej i 17,57 proc. w 16-59 (fot. Tomasz Kamiński/Polsat)

Tegoroczną edycję Polsat SuperHit Festiwal w Sopocie oglądało w Polsacie średnio 1,71 mln widzów – o kilkadziesiąt tys. mniej niż przed rokiem.

W piątek 26 maja odbyły się "Koncert Platynowy" i "Radiowy Przebój Roku" oraz jubileusze: 10 lat na scenie Dawida Kwiatkowskiego, 45 lat zespołu Bajm i 75 lat zespołu Mazowsze. Festiwal tego dnia miał średnio 1,46 mln widzów, co przełożyło się na 15,54 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej i 16,45 proc. w grupie komercyjnej 16-59.

Czytaj też: Widownia Polsat SuperHit Festiwal z roku na rok topnieje. Wieczory kabaretowe najpopularniejsze

W sobotę 27 maja zorganizowano koncerty: 20 lat festiwali Polsatu w Sopocie, 25 lat Golec uOrkiestra, 35 lat IRA i 40 lat pracy artystycznej Macieja Maleńczuka. Drugi dzień imprezy śledziło średnio 1,48 mln widzów przy 15,97 proc. udziału w grupie ogólnej i 15,21 proc. w 16-59.

Z kolei niedziela 28 maja należała do kabaretów, które – podobnie jak w poprzednich latach – zgromadziły największą widownię. Transmisję oglądało średnio 2,28 mln widzów. Udział Polsatu wynosił średnio 20,88 proc. udziału w grupie ogólnej i 20,94 proc. w grupie 16-59.

Polsat, transmitując tegoroczny festiwal, notował średnio 17,49 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej. W grupie 16-59 uzyskał 17,57 proc.

Dyrektorką artystyczną Polsat SuperHit Festiwal była Nina Terentiew, członkini rady nadzorczej Telewizji Polsat, a wcześniej dyrektorka programowa i członkini zarządu Telewizji Polsat.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: TVP Info będzie rozliczać media nie serwujące rządowej propagandy. "Fakty czy kłamstwa?"

(KOZ, 30.05.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.