Agora  |  Marcin Wesołek  |  Kto na czele kanałów dokumentalnych?  |  "Uroczysko"  |  Grupa Toya poszerzyła zasięg  |  Spadki sprzedaży w segmencie tygodników rozrywkowych  |   Playground Warsaw współpracuje z "CD-Action"  |  Agata Kulesza wystąpiła w kampanii  |  Akcjonariusze Warner Bros. Discovery nie zgadzają się na podwyżki  |  "Koło Fortuny" i "Jeopardy!" po raz pierwszy w streamingu  |  Motorola oficjalnym partnerem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Agora  |  Marcin Wesołek  |  Kto na czele kanałów dokumentalnych?  |  "Uroczysko"  |  Grupa Toya poszerzyła zasięg  |  Spadki sprzedaży w segmencie tygodników rozrywkowych  |   Playground Warsaw współpracuje z "CD-Action"  |  Agata Kulesza wystąpiła w kampanii  |  Akcjonariusze Warner Bros. Discovery nie zgadzają się na podwyżki  |  "Koło Fortuny" i "Jeopardy!" po raz pierwszy w streamingu  |  Motorola oficjalnym partnerem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Agora  |  Marcin Wesołek  |  Kto na czele kanałów dokumentalnych?  |  "Uroczysko"  |  Grupa Toya poszerzyła zasięg  |  Spadki sprzedaży w segmencie tygodników rozrywkowych  |   Playground Warsaw współpracuje z "CD-Action"  |  Agata Kulesza wystąpiła w kampanii  |  Akcjonariusze Warner Bros. Discovery nie zgadzają się na podwyżki  |  "Koło Fortuny" i "Jeopardy!" po raz pierwszy w streamingu  |  Motorola oficjalnym partnerem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Maj 22, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Meta za niedługo wypuści konkurencję Twittera. Aplikacja oparta o Instagram

Nowy serwis ma częściowo łączyć się z Instagramem. Pozwoli na logowanie się wspólnymi z Instagramem danymi (fot. Pixabay.com)

Meta Platforms na czerwiec planuje wprowadzenie aplikacji testowej, która miałaby konkurować z Twitterem. Według informacji agencji Bloomberga aplikacja jest już testowana przez niektórych twórców i innych wpływowych w branży ludzi. Usługa, roboczo nazywana P92, a także "Barcelona", ma być spięta z Instagramem.

"Aplikacja jest zbudowana w oparciu o Instagram, ale będzie kompatybilna z niektórymi innymi aplikacjami, takimi jak Mastodon" – napisała w swoim biuletynie Lii Haberman, która uczy marketingu społecznościowego i influencer na University of California.

Czytaj też: Twitter po zatrudnieniu Lindy Yaccarino już bezpieczny? Tak twierdzi GroupM

Posty tekstowe mają liczyć do 500 znaków z opcją dołączania linków, zdjęć i filmów o długości do 5 minut. Podobnie jak na Twitterze, użytkownicy będą mogli również angażować się w polubienia, odpowiedzi i reposty.

O planach koncernu Meta po raz pierwszy informowano w połowie marca. Według wstępnych danych nowy serwis ma częściowo łączyć się z Instagramem. Pozwoli na logowanie się danymi z serwisu ze zdjęciami i krótkimi formami wideo. Decentralizacja ma oznaczać, że użytkownicy będą mogli tworzyć własne serwery i decydować o własnych regułach moderacji.

Obecnie Meta dysponuje serwisami Facebook, Messenger, Instagram i WhatsApp.

Czytaj też: WhatsApp po raz pierwszy zostanie ukarany w Rosji za nieusuwanie wiadomości

(MAC, 22.05.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.