Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 22, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Miłosz Cielniak przechodzi do agencji mediowej Zenith, będzie odpowiadał za Disney+

Miłosz Cielniak doświadczenie zdobywał, współpracując z takimi markami jak NIVEA (Beiersdorf), McDonald’s, Tchibo, Hortex, Warner Bros., UPC, Polbank oraz ETI (fot. materiały prasowe)

Miłosz Cielniak objął stanowisko communications & business director w agencji mediowej Zenith. Przez ostatnie pięć lat był związany z OMD jako group account director.

Cielniak posiada ponad 13-letnie doświadczenie w branży komunikacji mediowej, ze specjalizacją w planowaniu i zakupie mediów online i offline. Związany ostatnio z domem mediowym OMD, doświadczenie zdobywał, współpracując z takimi markami, jak Nivea (Beiersdorf), McDonald’s, Tchibo, Hortex, Warner Bros., UPC, Polbank oraz ETI. 

Czytaj też: Grzegorz Łaguna został rzecznikiem prasowym Grupy Polenergia

W agencji mediowej Zenith Miłosz Cielniak będzie odpowiadał za kierowanie i rozwój struktury hubowej wspierającej oddział Disney+ w Polsce, Czechach, na Słowacji, Węgrzech i w Rumunii.

(KAP, 22.05.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.