Miłosz Cielniak przechodzi do agencji mediowej Zenith, będzie odpowiadał za Disney+

Miłosz Cielniak doświadczenie zdobywał, współpracując z takimi markami jak NIVEA (Beiersdorf), McDonald’s, Tchibo, Hortex, Warner Bros., UPC, Polbank oraz ETI (fot. materiały prasowe)
Miłosz Cielniak objął stanowisko communications & business director w agencji mediowej Zenith. Przez ostatnie pięć lat był związany z OMD jako group account director.
Cielniak posiada ponad 13-letnie doświadczenie w branży komunikacji mediowej, ze specjalizacją w planowaniu i zakupie mediów online i offline. Związany ostatnio z domem mediowym OMD, doświadczenie zdobywał, współpracując z takimi markami, jak Nivea (Beiersdorf), McDonald’s, Tchibo, Hortex, Warner Bros., UPC, Polbank oraz ETI.
Czytaj też: Grzegorz Łaguna został rzecznikiem prasowym Grupy Polenergia
W agencji mediowej Zenith Miłosz Cielniak będzie odpowiadał za kierowanie i rozwój struktury hubowej wspierającej oddział Disney+ w Polsce, Czechach, na Słowacji, Węgrzech i w Rumunii.
(KAP, 22.05.2023)
