Wyniki Kanału Zero  |  Czy polscy wydawcy porozumieją się z Google?  |  Sprawy sądowe pomiędzy nadawcą ATM Rozrywka a KRRiT  |  Volkswagen Financial Services prowadzi przetarg  |  Grupa Kino Polska sceptyczna  |  Zestawienie portali telewizyjnych kanałów informacyjnych  |  Zoom TV będzie mieć kampanię  |  Karolina Gilon i Krzysztof Ibisz w akcji promocyjnej  |  Firma z Grupy Play zakończyła rok zyskiem  |  "Super Express" z wielkanocnym poradnikiem  |  Nowa odsłona strony Mint Magazine  |  Ranking polskich portali informacyjnych  |  Jest zwycięzca przetargu ARiMR  |  2012 Agency realizuje kampanię  |  Fabryka Marketingu  |  Identyfikacja wizualna Polskich Elektrowni Jądrowych  |  VerdeAgency wygrywa  |  Google zwalnia kilkuset pracowników  |  Meta włącza do zarządu byłą doradczynię Trumpa i szefa Stripe'a  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki Kanału Zero  |  Czy polscy wydawcy porozumieją się z Google?  |  Sprawy sądowe pomiędzy nadawcą ATM Rozrywka a KRRiT  |  Volkswagen Financial Services prowadzi przetarg  |  Grupa Kino Polska sceptyczna  |  Zestawienie portali telewizyjnych kanałów informacyjnych  |  Zoom TV będzie mieć kampanię  |  Karolina Gilon i Krzysztof Ibisz w akcji promocyjnej  |  Firma z Grupy Play zakończyła rok zyskiem  |  "Super Express" z wielkanocnym poradnikiem  |  Nowa odsłona strony Mint Magazine  |  Ranking polskich portali informacyjnych  |  Jest zwycięzca przetargu ARiMR  |  2012 Agency realizuje kampanię  |  Fabryka Marketingu  |  Identyfikacja wizualna Polskich Elektrowni Jądrowych  |  VerdeAgency wygrywa  |  Google zwalnia kilkuset pracowników  |  Meta włącza do zarządu byłą doradczynię Trumpa i szefa Stripe'a  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki Kanału Zero  |  Czy polscy wydawcy porozumieją się z Google?  |  Sprawy sądowe pomiędzy nadawcą ATM Rozrywka a KRRiT  |  Volkswagen Financial Services prowadzi przetarg  |  Grupa Kino Polska sceptyczna  |  Zestawienie portali telewizyjnych kanałów informacyjnych  |  Zoom TV będzie mieć kampanię  |  Karolina Gilon i Krzysztof Ibisz w akcji promocyjnej  |  Firma z Grupy Play zakończyła rok zyskiem  |  "Super Express" z wielkanocnym poradnikiem  |  Nowa odsłona strony Mint Magazine  |  Ranking polskich portali informacyjnych  |  Jest zwycięzca przetargu ARiMR  |  2012 Agency realizuje kampanię  |  Fabryka Marketingu  |  Identyfikacja wizualna Polskich Elektrowni Jądrowych  |  VerdeAgency wygrywa  |  Google zwalnia kilkuset pracowników  |  Meta włącza do zarządu byłą doradczynię Trumpa i szefa Stripe'a  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Maj 13, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Gazeta Pomorska" największym dziennikiem regionalnym, ale ze spadkiem. Wszystkie tytuły w dół

"Gazeta Pomorska" (Polska Press) w pierwszym kwartale 2023 roku miała średnią sprzedaż na poziomie 13 157 egz.

W pierwszym kwartale 2023 roku największym dziennikiem regionalnym była "Gazeta Pomorska" (Polska Press) ukazująca się na terenie województwa kujawsko-pomorskiego. Wszystkim tytułom spadła sprzedaż na dwucyfrowym poziomie.

Z danych Polskich Badań Czytelnictwa wynika, że "Gazeta Pomorska" miała średnią sprzedaż na poziomie 13 157 egz., co w porównaniu z analogicznym okresem w zeszłym roku stanowi spadek o 17 proc.

Czytaj też: Jerzy Kowalczyk oficjalnie redaktorem naczelnym "Dziennika Wschodniego"

Drugi był "Dziennik Zachodni" (też Polska Press), który sprzedawał średnio 8812 egz. (spadek o 20 proc.), a na trzecim miejscu uplasował się "Głos Wielkopolski" (również Polska Press), rozchodzący się w 8409 egz. (spadek o 23,01 proc.).

Na kolejnych miejscach znalazły się następujące tytuły:

•    "Express Ilustrowany" (Polska Press) – 6284 egz. (spadek o 19,51 proc.),
•    "Głos – Dziennik Pomorza" (Polska Press) 6217 egz., (spadek o 22,10 proc.),
•    "Echo Dnia" (Polska Press) – 5913 egz. (spadek o 10,43 proc.),
•    "Nowiny" (Polska Press) – 5775 egz. (spadek o 14,55 proc.),
•    "Dziennik Łódzki" (Polska Press) – 5471 egz. (spadek o 15,20 proc.),
•    "Dziennik Bałtycki" (Polska Press) – 5358 egz. (spadek o 21,64 proc.),
•    "Gazeta Krakowska" (Polska Press) – 5039 egz. (spadek o 15,70 proc.).

Wskaźnik sprzedaż wydania, którym od roku 2022 posługuje się PBC, stanowi zsumowane dane dla wskaźników: sprzedaż wydania drukowanego i sprzedaż e-wydania. PBC nie liczy już średniej sprzedaży ogółem.

Czytaj też: Jak zmieni się tygodnik "NIE" pod nowym kierownictwem? Rozwój w internecie i happeningi

(MZD, 13.05.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.