Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Maj 12, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polskie Radio: koalicja rządząca zajęła 63 proc. czasu poświęconego wszystkim politykom

W Polskim Radiu najczęściej wypowiadają się politycy z Prawa i Sprawiedliwości (fot. Piotr Molęcki/East News)

W pierwszym kwartale 2023 roku 63 proc. czasu poświęconego w Polskim Radiu na wypowiedzi polityków przypadło przedstawicielom partii rządzących. To spadek z 71 proc. w poprzednim kwartale.

Dane nadesłał do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji nadawca, a udostępnił je mediom członek KRRiT prof. Tadeusz Kowalski.

Czytaj też: Politycy koalicji rządzącej zajęli 77 proc. czasu poświęconego w TVP wszystkim politykom

Na prezentację stanowisk Prawa i Sprawiedliwości przeznaczono 59 proc. czasu przeznaczonego dla wszystkich partii.

Na przedstawienie stanowisk opozycyjnych partii politycznych poświęcono łącznie 37 proc. czasu przeznaczonego dla wszystkich partii (w czwartym kwartale 2022 roku było to 29 proc.).

Udział Polskiego Stronnictwa Ludowego wyniósł 12 proc., Nowej Lewicy - 11 proc., a Platformy Obywatelskiej - 7 proc.

W pierwszym kwartale 2023 roku Polskie Radio wyemitowało ok. 136 godz. audycji z udziałem najważniejszych organów państwa oraz sił politycznych.

Czytaj też: CMWP SDP przyłącza się do nagonki TVP na niezależne media

(KOZ, 12.05.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.