Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 11, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

STS i Fortuna "grają legalnie" i wspólnie. Akcja z klubami sportowymi

Dwie legalne firmy bukmacherskie połączą siły we wspólnej kampanii nagłaśniającej problem szarej strefy (fot. materiały prasowe)

STS i Fortuna, dwie polskie marki bukmacherskie, solidarnie rezygnują z brandingu i w kampanii wspólnie walczą z szarą strefą.

STS i Fortuna zrealizują ogólnopolską kampanię pod hasłem „Graj Legalnie”, której celem jest walka z rosnącą szarą strefą. Głównym narzędziem, które zostanie wykorzystane w kampanii w trakcie 32. kolejki PKO Bank Polski Ekstraklasy, jest podmiana brandingu STS i Fortuny na strojach i bandach LED sponsorowanych przez nie drużyn na logotyp akcji z hasłem „Graj Legalnie”. Ponadto obie firmy korzystać będą ze wspólnie wypracowanego key visual, na podstawie którego publikowane będą posty w mediach społecznościowych STS i Fortuny.

Najbardziej widoczne zmiany dotyczyć będą Lecha Poznań. STS zniknie z frontu trykotów "Kolejorza", a w jego miejsce pojawi się logo kampanii. Logo zastąpi także znak Fortuny z tyłu koszulek Legii Warszawa i Miedzi Legnica. Pozostałe drużyny - czyli Jagiellonia Białystok, Widzew Łódź, Zagłębie Lubin (STS) oraz Radomiak (Fortuna) - sponsorowane przez dwie największe legalne firmy bukmacherskie, logotypy sponsorów na rękawkach zakryją specjalnymi opaskami.

Ponadto przed rozpoczęciem meczów 32. kolejki zawodnicy wspomnianych klubów wybiegną na rozgrzewkę w okolicznościowych koszulkach, by jeszcze wyraźniej zaakcentować przekaz. W trakcie meczu zmianie ulegnie również komunikacja na bandach LED. Cały czas zarezerwowany dla firm bukmacherskich zostanie przeznaczony na promowanie kampanii „Graj Legalnie”. Taka sama sytuacja – z bandami LED – będzie miała miejsce podczas rozgrywek Fortuna 1. Ligi, gdzie nazwę sponsora tytularnego nosi Fortuna, oraz w trakcie spotkań fazy play-off Polskiej Ligi Siatkówki, której sponsorem jest STS.

(AMS, 11.05.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.