STS i Fortuna "grają legalnie" i wspólnie. Akcja z klubami sportowymi
Dwie legalne firmy bukmacherskie połączą siły we wspólnej kampanii nagłaśniającej problem szarej strefy (fot. materiały prasowe)
STS i Fortuna, dwie polskie marki bukmacherskie, solidarnie rezygnują z brandingu i w kampanii wspólnie walczą z szarą strefą.
STS i Fortuna zrealizują ogólnopolską kampanię pod hasłem „Graj Legalnie”, której celem jest walka z rosnącą szarą strefą. Głównym narzędziem, które zostanie wykorzystane w kampanii w trakcie 32. kolejki PKO Bank Polski Ekstraklasy, jest podmiana brandingu STS i Fortuny na strojach i bandach LED sponsorowanych przez nie drużyn na logotyp akcji z hasłem „Graj Legalnie”. Ponadto obie firmy korzystać będą ze wspólnie wypracowanego key visual, na podstawie którego publikowane będą posty w mediach społecznościowych STS i Fortuny.
Najbardziej widoczne zmiany dotyczyć będą Lecha Poznań. STS zniknie z frontu trykotów "Kolejorza", a w jego miejsce pojawi się logo kampanii. Logo zastąpi także znak Fortuny z tyłu koszulek Legii Warszawa i Miedzi Legnica. Pozostałe drużyny - czyli Jagiellonia Białystok, Widzew Łódź, Zagłębie Lubin (STS) oraz Radomiak (Fortuna) - sponsorowane przez dwie największe legalne firmy bukmacherskie, logotypy sponsorów na rękawkach zakryją specjalnymi opaskami.
Ponadto przed rozpoczęciem meczów 32. kolejki zawodnicy wspomnianych klubów wybiegną na rozgrzewkę w okolicznościowych koszulkach, by jeszcze wyraźniej zaakcentować przekaz. W trakcie meczu zmianie ulegnie również komunikacja na bandach LED. Cały czas zarezerwowany dla firm bukmacherskich zostanie przeznaczony na promowanie kampanii „Graj Legalnie”. Taka sama sytuacja – z bandami LED – będzie miała miejsce podczas rozgrywek Fortuna 1. Ligi, gdzie nazwę sponsora tytularnego nosi Fortuna, oraz w trakcie spotkań fazy play-off Polskiej Ligi Siatkówki, której sponsorem jest STS.
(AMS, 11.05.2023)