Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 29, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Spodobało się. Oglądalność "Kabaretu na żywo. Nowy skŁAD" w Polsacie powyżej średniej

W programie przedstawiane są scenki kabaretowe z udziałem czołowych polskich kabaretów (screen: YouTube/Polsat)

Program "Kabaret na żywo. Nowy skŁAD" śledziło wiosną w Polsacie średnio 1,38 mln widzów, o 80 tys. mniej, niż przed rokiem. Udziały w czasie emisji programu nadal były wyższe od średnich miesięcznych wyników kanału.

Drugi sezon programu "Kabaret na żywo. Nowy skŁAD" można było oglądać w niedziele ok. 20, od 5 marca do 23 kwietnia, z wyjątkiem 9 kwietnia, kiedy nadano program kabaretowy grupy Hrabi.

Czytaj też: Serial "M jak miłość" najdroższy w majowym cenniku reklamowym TVP

Najwięcej widzów przyciągnął odcinek z 26 marca - 1,55 mln. Polsat, nadając "Kabaret na żywo. Nowy skŁAD", miał średnio 10,2 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+ i 10,61 proc. w komercyjnej 16-59.

Rok temu program gromadził średnio 1,46 mln widzów. Z kolei w marcu br. Polsat notował średnio 7,29 proc. w grupie ogólnej 4+ i 7,59 proc. w grupie komercyjnej 16-59.

Program "Kabaret na żywo. Nowy skŁAD" prowadzą Ewa Błachnio i Piotr Gumulec.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: "Totalne remonty Szelągowskiej" powrócą do TVN już tej jesieni

(MNIE, 29.04.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.