Serial "M jak miłość" najdroższy w majowym cenniku reklamowym TVP
Za 30-sekudnowy spot przy "M jak miłość" w TVP 2 trzeba zapłacić do 86,1 tys. zł (screen: Tvp.pl)
Serial "M jak miłość" jest najdroższą pozycją programową w majowym cenniku reklamowym TVP.
Za 30-sekundowy spot przy "M jak miłość" w TVP 2 trzeba zapłacić do 86,1 tys. zł (8,3 proc. więcej, niż rok wcześniej).
Czytaj też: W majowym cenniku reklamowym TVN najdroższe są "Fakty"
- Z kolei spoty przy Konkursie Piosenki Eurowizji w TVP 1 z 13 maja to koszt do 75,8 tys. zł (35,36 proc. w górę).
- Przy meczu półfinałowym Ligi Mistrzów z 10 maja z TVP 1 - do 59,6 tys. zł (rok temu najdroższą pozycją w cenniku TVP na maj był rozgrywany wówczas finał Ligi Mistrzów - do 81,3 tys. zł).
- Przy serialu "Na sygnale" w TVP 2 - do 59,5 tys. zł (53,35 proc. więcej; rok temu serial nadawano w TVP 1).
- Przy "Pogodzie" po "Wiadomościach" w TVP 1 - do 59,3 tys. zł (18,77 proc. w dół).
- Natomiast za spoty przy "Wiadomościach" w Jedynce trzeba zapłacić do 57,6 tys. zł (o 27,27 proc. mniej).
Czytaj też: Polsat nabył prawa do reality show "The Fittest Pensioner" z udziałem seniorów
(MNIE, 22.04.2023)