Wydawcy z promocjami na Black Friday  |  Wiemy co z kontynuacją "Awantury o kasę"  |  Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy z promocjami na Black Friday  |  Wiemy co z kontynuacją "Awantury o kasę"  |  Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy z promocjami na Black Friday  |  Wiemy co z kontynuacją "Awantury o kasę"  |  Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 22, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Serial "M jak miłość" najdroższy w majowym cenniku reklamowym TVP

Za 30-sekudnowy spot przy "M jak miłość" w TVP 2 trzeba zapłacić do 86,1 tys. zł (screen: Tvp.pl)

Serial "M jak miłość" jest najdroższą pozycją programową w majowym cenniku reklamowym TVP.

Za 30-sekundowy spot przy "M jak miłość" w TVP 2 trzeba zapłacić do 86,1 tys. zł (8,3 proc. więcej, niż rok wcześniej).

Czytaj też: W majowym cenniku reklamowym TVN najdroższe są "Fakty"

  • Z kolei spoty przy Konkursie Piosenki Eurowizji w TVP 1 z 13 maja to koszt do 75,8 tys. zł (35,36 proc. w górę).
  • Przy meczu półfinałowym Ligi Mistrzów z 10 maja z TVP 1 - do 59,6 tys. zł (rok temu najdroższą pozycją w cenniku TVP na maj był rozgrywany wówczas finał Ligi Mistrzów - do 81,3 tys. zł).
  • Przy serialu "Na sygnale" w TVP 2 - do 59,5 tys. zł (53,35 proc. więcej; rok temu serial nadawano w TVP 1).
  • Przy "Pogodzie" po "Wiadomościach" w TVP 1 - do 59,3 tys. zł (18,77 proc. w dół).
  • Natomiast za spoty przy "Wiadomościach" w Jedynce trzeba zapłacić do 57,6 tys. zł (o 27,27 proc. mniej).

Czytaj też: Polsat nabył prawa do reality show "The Fittest Pensioner" z udziałem seniorów

(MNIE, 22.04.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.