Program Hermes inwigilował dziennikarzy  |  WP inwestuje i zapewnia, że nie planuje zwolnień  |  Marka prasowa z największym zasięgiem  |  OLX Polska wybiera agencję  |  RASP podniósł cenę dziennika "Fakt"  |  AdFusion brokerem GPW DAI  |  Zmiany w Hearst Networks  |  Asta-Net uruchomi usługę  |  Zysk spółki Polskie Badania Internetu w 2024 roku  |  Sprzedaż w segmencie pism telewizyjnych  |  Przetarg Grupy PGE  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała  |  Mastercard promuje  |  All Hands Agency  |  Główny element kampanii Rocketjobs.pl i justjoin.it  |  Teksas: Apple Store i Google Store dla nieletnich tylko za zgodą rodziców  |  Trump Media chce pozyskać 3 mld dol. na inwestycje w kryptowaluty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Program Hermes inwigilował dziennikarzy  |  WP inwestuje i zapewnia, że nie planuje zwolnień  |  Marka prasowa z największym zasięgiem  |  OLX Polska wybiera agencję  |  RASP podniósł cenę dziennika "Fakt"  |  AdFusion brokerem GPW DAI  |  Zmiany w Hearst Networks  |  Asta-Net uruchomi usługę  |  Zysk spółki Polskie Badania Internetu w 2024 roku  |  Sprzedaż w segmencie pism telewizyjnych  |  Przetarg Grupy PGE  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała  |  Mastercard promuje  |  All Hands Agency  |  Główny element kampanii Rocketjobs.pl i justjoin.it  |  Teksas: Apple Store i Google Store dla nieletnich tylko za zgodą rodziców  |  Trump Media chce pozyskać 3 mld dol. na inwestycje w kryptowaluty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Program Hermes inwigilował dziennikarzy  |  WP inwestuje i zapewnia, że nie planuje zwolnień  |  Marka prasowa z największym zasięgiem  |  OLX Polska wybiera agencję  |  RASP podniósł cenę dziennika "Fakt"  |  AdFusion brokerem GPW DAI  |  Zmiany w Hearst Networks  |  Asta-Net uruchomi usługę  |  Zysk spółki Polskie Badania Internetu w 2024 roku  |  Sprzedaż w segmencie pism telewizyjnych  |  Przetarg Grupy PGE  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała  |  Mastercard promuje  |  All Hands Agency  |  Główny element kampanii Rocketjobs.pl i justjoin.it  |  Teksas: Apple Store i Google Store dla nieletnich tylko za zgodą rodziców  |  Trump Media chce pozyskać 3 mld dol. na inwestycje w kryptowaluty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 28, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

David Zaslav spotkał się z Andrzejem Dudą. "Na prośbę prezesa Warner Bros. Discovery"

David Zaslav wizytę odbył w ubiegłym tygodniu. "Rozmowa dotyczyła walki z dezinformacją, w szczególności w kontekście rosyjskiej agresji na Ukrainę oraz sytuacji na światowym rynku medialnym" – informuje Kancelaria Prezydenta RP (screen: YouTube/Prezydent RP Andrzej Duda, fot. Piotr Molęcki/East News)

Podczas wizyty w Polsce prezesa Warner Bros. Discovery Davida Zaslava doszło do jego spotkania z prezydentem RP Andrzejem Dudą – potwierdziło "Presserwisowi" biuro prasowe Kancelarii Prezydenta RP, które wcześniej nie informowało mediów o jego przebiegu.

Biuro prasowe kancelarii przekazało "Presserwisowi", że prezydent RP Andrzej Duda spotkał się z Davidem Zaslavem. Prezes WBD uczestniczył w ubiegłym tygodniu w obchodach upamiętniających 80. rocznicę wybuchu powstania w getcie warszawskim.

Czytaj też: Reportaż TVN 24 o Ziobrze szeroko komentowany, ale w KRRiT na razie nie ma na niego skarg

"Spotkanie odbyło się na prośbę prezesa Warner Bros. Discovery. Rozmowa dotyczyła walki z dezinformacją, w szczególności w kontekście rosyjskiej agresji na Ukrainę oraz sytuacji na światowym rynku medialnym. Prezydent RP przypomniał także o roli, jaką w historii Polski i świata odegrał papież Jan Paweł II" – relacjonuje Kancelaria Prezydenta RP.

David Zaslav wcześniej spotkał się również z pracownikami TVN i zapewnił ich, że nie zamierza sprzedawać stacji. Wziął także udział w otarciu wystawy "Wokół nas morze ognia" w Muzeum Historii Żydów Polskich Polin w Warszawie oraz w Marszu Żywych w Oświęcimiu.

Czytaj też: Temat hejterki z prokuratury połączył konkurujących ze sobą na co dzień dziennikarzy śledczych. "Lepsze efekty"

(KOZ, 28.04.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.