Wirtualna Polska wprowadziła opłaty  |  Polska Press rezygnuje  |  Kolejna zmiana w biurze programowym TVP  |  Ministerstwo Cyfryzacji szuka agencji  |  Siódma edycja "The Voice Senior" w TVP 2  |  Data premiery i pasmo programu dokumentalnego "Tajemnice kultowych seriali"  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Oprawa "Interwencji" w Polsacie  |  Program dla seniorów w TVP Info zmieni formułę  |  Talk show "Mówię Wam" TVN Siedem  |  Widownia serialu "Zajazd. Będzie się działo" w Stopklatce  |  Kanał Dolce Vita TV  |  Grupa Polsat-Interia przed RAS Polska  |  "Forbes" i "My Company Polska" poprawiły sprzedaż  |  Polski Związek Łowiecki  |  Althermedia przeprowadzi kampanię  |  Marka Hortex na TikToku  |  Ferrero Rocher przedłuża współpracę  |  Świąteczna kampania Grześków  |  Channel 4 ma kandydatów na nowego prezesa  |  W 2025 roku największym wrogiem dziennikarzy była armia Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wirtualna Polska wprowadziła opłaty  |  Polska Press rezygnuje  |  Kolejna zmiana w biurze programowym TVP  |  Ministerstwo Cyfryzacji szuka agencji  |  Siódma edycja "The Voice Senior" w TVP 2  |  Data premiery i pasmo programu dokumentalnego "Tajemnice kultowych seriali"  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Oprawa "Interwencji" w Polsacie  |  Program dla seniorów w TVP Info zmieni formułę  |  Talk show "Mówię Wam" TVN Siedem  |  Widownia serialu "Zajazd. Będzie się działo" w Stopklatce  |  Kanał Dolce Vita TV  |  Grupa Polsat-Interia przed RAS Polska  |  "Forbes" i "My Company Polska" poprawiły sprzedaż  |  Polski Związek Łowiecki  |  Althermedia przeprowadzi kampanię  |  Marka Hortex na TikToku  |  Ferrero Rocher przedłuża współpracę  |  Świąteczna kampania Grześków  |  Channel 4 ma kandydatów na nowego prezesa  |  W 2025 roku największym wrogiem dziennikarzy była armia Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wirtualna Polska wprowadziła opłaty  |  Polska Press rezygnuje  |  Kolejna zmiana w biurze programowym TVP  |  Ministerstwo Cyfryzacji szuka agencji  |  Siódma edycja "The Voice Senior" w TVP 2  |  Data premiery i pasmo programu dokumentalnego "Tajemnice kultowych seriali"  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Oprawa "Interwencji" w Polsacie  |  Program dla seniorów w TVP Info zmieni formułę  |  Talk show "Mówię Wam" TVN Siedem  |  Widownia serialu "Zajazd. Będzie się działo" w Stopklatce  |  Kanał Dolce Vita TV  |  Grupa Polsat-Interia przed RAS Polska  |  "Forbes" i "My Company Polska" poprawiły sprzedaż  |  Polski Związek Łowiecki  |  Althermedia przeprowadzi kampanię  |  Marka Hortex na TikToku  |  Ferrero Rocher przedłuża współpracę  |  Świąteczna kampania Grześków  |  Channel 4 ma kandydatów na nowego prezesa  |  W 2025 roku największym wrogiem dziennikarzy była armia Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 22, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Onet mile zaskoczony statystykami opowiadania Twardocha, ale ich nie ujawnia

Ilustracje do tekstu Szczepana Twardocha przygotował Adam Walas (screen: kultura.onet.pl)

Opowiadanie Szczepana Twardocha dla czytelników Onetu (RAS Polska) nie było jednorazowym eksperymentem. – To początek takiej współpracy z artystami i pisarzami przy okazji ważnych wydarzeń dla Polski – mówi Dominika Olszyna, szefowa zespołu Onet Kultura, Onet Lifestyle i Ofeminin.

Opowiadanie Szczepana Twardocha "Zeitverschwendung" ukazało się w Onecie z okazji 80. rocznicy wybuchu powstania w getcie warszawskim. Jest dostępne także w wersji do odsłuchania w aplikacji Onet Audio (czyta je aktor Józef Pawłowski). Ilustracje do tekstu narysował Adam Walas, autor murali znanych z warszawskich ulic.

Czytaj też: Frontstory uruchomił zbiórkę na Patronite. "Inwestujemy w rzetelne dziennikarstwo"

Muzykę do wersji audio przygotował kompozytor muzyki filmowej i teatralnej Stanisław Syrewicz.

– Byłam bardzo miło zaskoczona, gdy dostałam wyniki dotyczące liczby odsłon tekstu i odsłuchań wersji audio. Mieliśmy dużą powracalność do tego opowiadania, więc odbiorcy musieli je czytać w kilku etapach. Tekst w weekend świetnie się słuchał w aplikacji Onet Audio, a w poniedziałek i wtorek doczytywany był w serwisie – mówi Dominika Olszyna, ale nie podaje konkretnych statystyk. Zaznacza, że opowiadanie czyta się prawie pół godziny.

– Eksperyment pokazał, że nasi użytkownicy szukają na naszych łamach nie tylko newsów, polityki czy reportaży społecznych. Potrzebują również niepowtarzalnych treści i zaskakujących form współpracy, które w nieszablonowy sposób wpisują się w misję Onetu. I ten kierunek będziemy kontynuować – mówi Dominika Olszyna.

Czytaj też: Świrski wszczyna postępowanie, a do KRRiT wpływają skargi na "Kropkę nad i" z udziałem prof. Engelking

(MZD, 22.04.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.