Łukasz Skawiński dyrektorem departamentu advertising product & platforms w RAS Polska

Łukasz Skawiński dołączył do Ringier Axel Springer Polska w 2017 roku (fot. materiały prasowe)
Łukasz Skawiński obejmie z początkiem maja stanowisko dyrektora departamentu advertising product & platforms, odpowiedzialnego za całe portfolio produktów reklamowych wydawnictwa Ringier Axel Springer Polska.
Pozostaje również odpowiedzialny za obszar sprzedaży programatycznej w biurze reklamy Ringier Axel Springer Polska, którym zarządza od 2019 roku. Martin Svarc, dotychczas prowadzący zespół advertising product & platforms, rozstaje się z firmą.
Wspólnie z zespołem będzie odpowiedzialny za kreowanie rozwiązań reklamowych odpowiadających na potrzeby klientów oraz budowanie portfolio produktowego Ringier Axel Springer Polska - od idei, poprzez realizację, aż po wejście rozwiązań na rynek.
"Jestem przekonany, że objęcie przez Łukasza Skawińskiego pozycji lidera departamentu Advertising Product & Platforms pozwoli nam kreować najlepsze produkty reklamowe, skutecznie odpowiadające na potrzeby naszych Klientów" - w komunikacie przytoczona jest wypowiedź Jovana Protićia, COO i członka zarządu Ringier Axel Springer Polska.
Czytaj też: Zoom TV, Nowa TV i Metro, nadając na MUX 8, zwiększyły udział w rynku
Łukasz Skawiński dołączył do Ringier Axel Springer Polska w 2017 roku jako programmatic sales manager. W tym czasie stopniowo powiększał zakres swojej odpowiedzialności, aby w 2019 roku objąć stanowisko dyrektora departamentu programmatic w strukturach biura reklamy RAS Polska.
(MZD, 19.04.2023)
