Komentarze po odejściu Jana Wróbla z Tok FM  |  Instytut Książki uruchamia program  |  Filmowcy porozumieli się co do zasad pracy  |  Rozstrzygnięcie przetargu Velvet Care, który trwał prawie rok  |  Co OpenAI ogłosiło w Krakowie  |  TVP 2 kontynuuje  |  Widownia serialu "Krew z krwi" z Kuleszą  |  TVP ABC liderem  |  Serial "Breslau" trafi do Disney+  |  Pensja prezydenta do wygrania w nowej zabawie  |  Republika zyskuje widzów dzięki kampanii  |  Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął  |  Mediahub  |  Havas Market współpracuje  |  Pasibus wprowadza nowy branding  |  Wiceprezes ds. produktu Yahoo News  |  OpenAI pozostanie organizacją non-profit  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Komentarze po odejściu Jana Wróbla z Tok FM  |  Instytut Książki uruchamia program  |  Filmowcy porozumieli się co do zasad pracy  |  Rozstrzygnięcie przetargu Velvet Care, który trwał prawie rok  |  Co OpenAI ogłosiło w Krakowie  |  TVP 2 kontynuuje  |  Widownia serialu "Krew z krwi" z Kuleszą  |  TVP ABC liderem  |  Serial "Breslau" trafi do Disney+  |  Pensja prezydenta do wygrania w nowej zabawie  |  Republika zyskuje widzów dzięki kampanii  |  Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął  |  Mediahub  |  Havas Market współpracuje  |  Pasibus wprowadza nowy branding  |  Wiceprezes ds. produktu Yahoo News  |  OpenAI pozostanie organizacją non-profit  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Komentarze po odejściu Jana Wróbla z Tok FM  |  Instytut Książki uruchamia program  |  Filmowcy porozumieli się co do zasad pracy  |  Rozstrzygnięcie przetargu Velvet Care, który trwał prawie rok  |  Co OpenAI ogłosiło w Krakowie  |  TVP 2 kontynuuje  |  Widownia serialu "Krew z krwi" z Kuleszą  |  TVP ABC liderem  |  Serial "Breslau" trafi do Disney+  |  Pensja prezydenta do wygrania w nowej zabawie  |  Republika zyskuje widzów dzięki kampanii  |  Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął  |  Mediahub  |  Havas Market współpracuje  |  Pasibus wprowadza nowy branding  |  Wiceprezes ds. produktu Yahoo News  |  OpenAI pozostanie organizacją non-profit  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Kwiecień 15, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Samochód elektryczny we flocie Radia Opole. Ma służyć reporterom w terenie

Radio Opole zakupiło Dacię Spring o zasięgu prawie 300 km (fot. materiały prasowe)

Radio Opole kupiło elektryczny samochód, który będzie służył reporterom pracującym w Opolu i na terenie województwa opolskiego. To najtańszy – ale chwalony – model elektrycznego samochodu na polskim rynku, z ceną nawet nieco poniżej 100 tysięcy zł.

– Nasz wybór padł na Dacię Spring. Auto posiada silnik o mocy 45 KM połączony z akumulatorem o pojemności 26,8 kWh – powiedział cytowany w komunikacie prasowym Piotr Wojtowicz, prezes Radia Opole.

Czytaj też: Wiesław Władyka odchodzi z audycji Żakowskiego w Tok FM. "Trzódka przeżyła dwie śmierci"

"Liczymy, że przy zasięgu prawie 300 km będzie pojawiał się w dalszych częściach naszego regionu. Dużym ułatwieniem jest także możliwość bezpłatnego parkowania w centrach miast objętych strefami płatnego parkowania" – dodał redaktor naczelny Tomasz Cichoń.

Rozgłośnia planuje także zamontowanie przed swoim budynkiem stacji szybkiego ładowania i utworzenia takiego stanowiska na zamkniętym parkingu wewnętrznym.

W identyfikacji wizualnej Radia Opole i w komunikacji rozgłośni pojawiło się hasło "Gramy z klimatem", co ma sygnalizować proekologiczne działa Radia Opole.

Zakup samochodu elektrycznego to kolejna inwestycja Radia Opole w odnawialne źródła energii. W listopadzie 2022 roku na dachu rozgłośni zamontowanych zostało 65 paneli fotowoltaicznych o mocy 30 kWh.

Czytaj też: Zalecenia ws. social mediów w "Rzeczpospolitej". Konsekwencje burzy po tekście Kurskiego

(KOZ, 15.04.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.