Eurosport 1 wyprzedził TVP Sport w grupie ogólnej. Pomogły skoki narciarskie
Eurosport 1 w marcu pokazywał m.in. końcówkę sezonu Pucharu Świata w skokach narciarskich (fot. materiały prasowe)
W marcu liderem kanałów sportowych w grupie ogólnej 4+ był Eurosport 1, a w komercyjnej 16-59 – TVP Sport.
Liderujący Eurosport 1 (TVN Warner Bros. Discovery) w marcu w grupie ogólnej 4+ miał średnio 0,9 proc. udziału (wzrost z 0,53 proc.). Stacja relacjonowała m.in. końcówkę sezonu Pucharu Świata w skokach narciarskich. Drugi był naziemny TVP Sport (Telewizja Polska), który zanotował 0,83 proc. udziału wobec 0,87 proc. rok wcześniej.
Czytaj też: Agnieszka Siewiereniuk-Maciorowska prowadzącą "W kontrze" w TVP Info z Jakimowiczem
Kolejne miejsca zajęły:
- Polsat Sport (Grupa Polsat Plus) – 0,48 proc. (wzrost z 0,38 proc.),
- Canal+ Sport (Canal+ Polska) – 0,22 proc. (spadek z 0,24 proc.),
- Polsat Sport Extra (Grupa Polsat Plus) – 0,14 proc. (wzrost z 0,13 proc.),
- Eurosport 2 (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,12 proc. (spadek z 0,14 proc.),
- Eleven Sports 1 (Grupa Polsat Plus) – 0,09 proc. (spadek z 0,15 proc.),
- Polsat Sport News (Grupa Polsat Plus) – 0,07 proc. (wzrost z 0,06 proc.),
- Canal+ Sport 3 (Canal+ Polska) – 0,07 proc. (rok temu nie był monitorowany),
- Canal+ Sport 2 (Canal+ Polska) – 0,05 proc. (spadek z 0,06 proc.).
W grupie komercyjnej 16-59 liderem był TVP Sport – 0,75 proc. (wzrost z 0,69 proc.), a następnie znalazły się Eurosport 1 – 0,62 proc. (wzrost z 0,3 proc.) i Polsat Sport – 0,33 proc. (wzrost z 0,27 proc.).
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Adam Bysiek odszedł z News 24 po odsunięciu od anteny. "Jest zbyt radykalny"
(MNIE, 15.04.2023)