"Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Repartycja opłat reprograficznych  |  Zmiany w TVS  |  Wydawnictwo Marginesy wprowadza nowy imprint  |  "Polityka" wyda książkę  |  Raport VML  |  Clear Channel Poland z nowymi platformami  |  Ultrabox sponsorem  |  Książę Harry wygrał z gazetami   |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press" | Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru.  |

 "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Repartycja opłat reprograficznych  |  Zmiany w TVS  |  Wydawnictwo Marginesy wprowadza nowy imprint  |  "Polityka" wyda książkę  |  Raport VML  |  Clear Channel Poland z nowymi platformami  |  Ultrabox sponsorem  |  Książę Harry wygrał z gazetami   |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press" | Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru.  |

 "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Repartycja opłat reprograficznych  |  Zmiany w TVS  |  Wydawnictwo Marginesy wprowadza nowy imprint  |  "Polityka" wyda książkę  |  Raport VML  |  Clear Channel Poland z nowymi platformami  |  Ultrabox sponsorem  |  Książę Harry wygrał z gazetami   |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press" | Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru.  |

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 15, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jeden odcinek obejrzało nawet milion osób. "Ninja Warrior Polska" w Polsacie wciąż lubiany

Tytuł Last Man Standing, czyli ostatniego na placu boju, zdobył Jan Tatarowicz (screen: Polsat.pl)

Siódmą edycję show "Ninja Warrior Polska" oglądało w Polsacie średnio 869 tys., tylko 30 tys. mniej, niż rok wcześniej.

Polsat nowe odcinki programu pokazywał we wtorki o 20.05, od 28 lutego do 11 kwietnia. Najwięcej widzów miał finał – 1,01 mln. Stacja w paśmie "Ninja Warrior Polska" osiągała średnio 6,7 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+ oraz 7,93 proc. w komercyjnej 16-59.

Czytaj też: Agnieszka Siewiereniuk-Maciorowska prowadzącą "W kontrze" w TVP Info z Jakimowiczem

Dla porównania, w marcu Polsat miał średnio 7,29 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ oraz 7,59 proc. w komercyjnej 16-59. Z kolei wiosną 2022 roku piątą serię "Ninja Warrior Polska" oglądało średnio 899 tys. widzów.

W siódmej edycji ponownie żadnemu z zawodników nie udało się przejść w całości finałowego toru. Tytuł Last Man Standing, czyli ostatniego na placu boju, zdobył Jan Tatarowicz. Analogiczny tytuł, ale w rywalizacji pań, przypadł Katarzynie Jonaczyk.

Program, w którym uczestnicy muszą przejść tor przeszkód, produkuje Jake Vision.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Adam Bysiek odszedł z News 24 po odsunięciu od anteny. "Jest zbyt radykalny"

(MNIE, 15.04.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.