Jeden odcinek obejrzało nawet milion osób. "Ninja Warrior Polska" w Polsacie wciąż lubiany

Tytuł Last Man Standing, czyli ostatniego na placu boju, zdobył Jan Tatarowicz (screen: Polsat.pl)
Siódmą edycję show "Ninja Warrior Polska" oglądało w Polsacie średnio 869 tys., tylko 30 tys. mniej, niż rok wcześniej.
Polsat nowe odcinki programu pokazywał we wtorki o 20.05, od 28 lutego do 11 kwietnia. Najwięcej widzów miał finał – 1,01 mln. Stacja w paśmie "Ninja Warrior Polska" osiągała średnio 6,7 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+ oraz 7,93 proc. w komercyjnej 16-59.
Czytaj też: Agnieszka Siewiereniuk-Maciorowska prowadzącą "W kontrze" w TVP Info z Jakimowiczem
Dla porównania, w marcu Polsat miał średnio 7,29 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ oraz 7,59 proc. w komercyjnej 16-59. Z kolei wiosną 2022 roku piątą serię "Ninja Warrior Polska" oglądało średnio 899 tys. widzów.
W siódmej edycji ponownie żadnemu z zawodników nie udało się przejść w całości finałowego toru. Tytuł Last Man Standing, czyli ostatniego na placu boju, zdobył Jan Tatarowicz. Analogiczny tytuł, ale w rywalizacji pań, przypadł Katarzynie Jonaczyk.
Program, w którym uczestnicy muszą przejść tor przeszkód, produkuje Jake Vision.
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Adam Bysiek odszedł z News 24 po odsunięciu od anteny. "Jest zbyt radykalny"
(MNIE, 15.04.2023)
