Słuchalność RMF FM w pierwszym kwartale spadła minimalnie poniżej 30 proc.
Udział RMF FM w czasie słuchania rok do roku zmniejszył się z 31,3 proc. do 29,9 proc. (fot. Paweł Wodzyński/East News)
W pierwszym kwartale 2023 roku spadła słuchalność RMF FM i Radia Zet, a wzrosła radiowej Jedynki i Trójki.
Jak wynika z badania Radio Track, realizowanego przez Kantar, RMF FM uzyskał 29,9 proc. udziału w czasie słuchania wobec 31,3 proc. w analogicznym okresie rok wcześniej.
Słuchalność Radia Zet rok do roku spadła z 13,7 proc. do 13,5 proc. Program I Polskiego Radia zanotował wzrost z 4,8 proc. do 5,1 proc., a Program III Polskiego Radia – z 1,8 proc. do 2,1 proc.
Czytaj też: W KRRiT jest już ok. 4,5 tys. skarg na reportaż TVN 24 "Franciszkańska 3"
Radio Tok FM nadal było liderem wśród stacji ponadregionalnych, utrzymując udział na poziomie 3,1 proc. Kolejne były Vox FM z 3 proc. (spadek z 3,2 proc.) i Antyradio z 2,5 proc. (spadek z 2,9 proc.).
Najpopularniejsza sieć, czyli Eska, zmniejszyła słuchalność z 7,7 proc. do 7,4 proc. Wyniki poprawiły natomiast sieci: Radio Złote Przeboje (wzrost z 2,5 proc. do 3 proc.), Radio Plus (z 1,6 proc. do 1,9 proc.), Radio Pogoda (z 0,9 proc. do 1 proc.), SuperNova (z 0,7 proc. do 0,9 proc.), Rock Radio (z 0,4 proc. do 0,5 proc.) i Chillizet (z 0,2 proc. do 0,3 proc.).
Czytaj też: Fratria nie musi już przepraszać Kraśki za ubranie go w mundur generała stanu wojennego
(KOZ, 13.04.2023)