Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Artegence dzieli operacje  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Artegence dzieli operacje  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Artegence dzieli operacje  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: internet

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 08, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Ginny & Georgia" i "Wednesday" najpopularniejsze na Netflixie w Polsce

Drugi sezon serialu "Ginny & Georgia" w serwisie oglądało 1,67 mln unikalnych użytkowników (fot. materiały prasowe)

Seriale "Ginny & Georgia" i "Wednesday" były najpopularniejszymi tytułami na platformie Netflix w Polsce w pierwszym kwartale 2023 roku – wynika z danych PlumResearch z narzędzia Showlabs, udostępnionych "Presserwisowi".

W pierwszym kwartale 2023 roku drugi sezon serialu "Ginny & Georgia" w serwisie oglądało 1,67 mln unikalnych użytkowników (unique viewers), a łączny czas wyświetleń sięgnął 14,62 mln godzin (total hours watched).

Na drugim miejscu był serial "Wednesday", który zgromadził 1,6 mln użytkowników i był oglądany przez 6,41 mln godzin. Trzecią pozycję zajął film "Luther: zmrok" z 1,38 mln użytkowników i 2,85 mln godzin.

Czytaj też: Polsat wyprodukował film o ostatnich dniach życia Jezusa

Dalej znalazły się: komedia romantyczna "U ciebie czy u mnie" – 1,3 mln użytkowników i 2,18 mln godzin, oraz film kryminalny "Bielmo" – 1,26 mln użytkowników i 2,23 mln godzin.

W pierwszej dziesiątce znalazły się trzy polskie produkcje. Na szóstym miejscu była komedia romantyczna "Miłość do kwadratu jeszcze raz", która zgromadziła 1,22 mln użytkowników, co przełożyło się na 1,94 mln godzin. Siódma pozycja przypadła pierwszemu polskiemu reality show platformy "Love Never Lies Polska" (1,22 mln użytkowników; 5,56 mln godzin), a dziewiąta – dramatowi "Dzisiaj śpisz ze mną" (1,07 mln użytkowników; 1,49 mln godzin). 

Wskaźnik unique viewers jest definiowany jako profil, który obejrzał co najmniej 2 minuty danej treści. Z kolei total hours watched to suma czasu spędzonego na oglądaniu danej treści przez subskrybentów platformy.

Czytaj też: Anna Popek po kilkuletniej przerwie wraca do prowadzenia "Pytania na śniadanie" w TVP 2

(KOZ, 08.04.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.