Kwietniowe wydanie „Glamour” już z nowym logo. "Dla kobiet, które zmieniają świat"
![](/images/contents/photo_75999_1680805394_big.jpg)
Hasłem przewodnim zmiany logotypu „Glamour” na świecie jest „For women reshaping the world” („Dla kobiet, które zmieniają świat”)
Kwietniowe wydanie „Glamour” ukazało się na rynku z nowym logo – zmiana dotyczy wszystkich jedenastu rynków, na których obecny jest tytuł tej marki.
Jak informowało wydawnictwo Burda Media Polska, „nowy logotyp GLAMOUR odzwierciedla (…) nowy globalny kierunek – jako silnej marki wzmacniającej pozycję kobiet".
Czytaj też: Świąteczny „Tygodnik Podhalański” obiecuje zwrot pieniędzy. Nietypowa akcja
– Chcieliśmy czegoś, co wygląda ponadczasowo, pięknie działa na platformach cyfrowych i ma klasyczną estetykę, która jednocześnie zwraca się ku przyszłości – mówiła cytowana w komunikacie Deborah Joseph, european editorial director.
Hasłem przewodnim zmiany logotypu „Glamour” na świecie jest „For women reshaping the world” („Dla kobiet, które zmieniają świat”).
(MZD, 08.04.2023)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)