Kwietniowe wydanie „Glamour” już z nowym logo. "Dla kobiet, które zmieniają świat"
Hasłem przewodnim zmiany logotypu „Glamour” na świecie jest „For women reshaping the world” („Dla kobiet, które zmieniają świat”)
Kwietniowe wydanie „Glamour” ukazało się na rynku z nowym logo – zmiana dotyczy wszystkich jedenastu rynków, na których obecny jest tytuł tej marki.
Jak informowało wydawnictwo Burda Media Polska, „nowy logotyp GLAMOUR odzwierciedla (…) nowy globalny kierunek – jako silnej marki wzmacniającej pozycję kobiet".
Czytaj też: Świąteczny „Tygodnik Podhalański” obiecuje zwrot pieniędzy. Nietypowa akcja
– Chcieliśmy czegoś, co wygląda ponadczasowo, pięknie działa na platformach cyfrowych i ma klasyczną estetykę, która jednocześnie zwraca się ku przyszłości – mówiła cytowana w komunikacie Deborah Joseph, european editorial director.
Hasłem przewodnim zmiany logotypu „Glamour” na świecie jest „For women reshaping the world” („Dla kobiet, które zmieniają świat”).
(MZD, 08.04.2023)