Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 08, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

283 tys. widzów "Zakupu w ciemno" w TTV. Program poprawił wynik wieczornego pasma stacji

W programie "Zakup w ciemno" handlarze licytują palety pełne towaru, nie znając ich dokładnej zwartości (fot. materiały prasowe)

Program "Zakup w ciemno" śledziło w naziemnym TTV średnio 283 tys. widzów. Produkcja poprawiła średni udział pasma, w którym była nadawana.

"Zakup w ciemno" można było oglądać od 1 marca do 4 kwietnia, od poniedziałku do czwartku o 20. Najwięcej widzów przyciągnął odcinek z 8 marca – 401 tys. Emitując program, TTV miał średnio 2,13 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 4,08 proc. w komercyjnej 16-49 i 3,76 proc. w komercyjnej 20-54, rozliczeniowej TTV.

Czytaj też: "Wotum nieufności" oglądało w Polsacie średnio 477 tys. widzów

Z kolei w paśmie od poniedziałku do czwartku od 20.03 do 21.03, w większości pokrywającym się z emisją programu, TTV miał średnio 2 proc. w grupie ogólnej 4+. To oznacza wzrost z 1,18 proc. w analogicznym okresie rok wcześniej.

W marcu TTV notował średnio 1,72 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 2,82 proc. w komercyjnej 16-49.

W programie "Zakup w ciemno" handlarze licytują palety pełne towaru, nie znając ich dokładnej zwartości.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Anna Popek po kilkuletniej przerwie wraca do prowadzenia "Pytania na śniadanie" w TVP 2

(MNIE, 08.04.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.