Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 11, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Czy można poprawić skuteczność kampanii, ograniczając reklamy? Channel 4 to sprawdzi

Channel 4 to nadawca publiczny, ale utrzymuje się z reklam (fot. Wikimedia Commons/Tagishsimon)

Channel 4 chce sprawdzić, czy emisja mniejszej liczby reklam jednej marki, ale w mniej zaśmieconym otoczeniu reklamowym może poprawić skuteczność kampanii.

Reklamodawcy biorący udział w badaniu będą zachęcani do testowania nowych, innowacyjnych produktów, m.in. reklam dynamicznych o większej interaktywności. Ok. 30 marek, w tym: Lloyds Banking Group, Boots, John Lewis, Domino's i Toyota, zapisało się na 12-tygodniowy okres próbny.

Czytaj też: Nowa kampania reklamowa Blika wykorzystuje ChatGPT

Podobny eksperyment przeprowadzony przez platformę Peacock w Stanach Zjednoczonych zakończył się sukcesem. System został wdrożony w całej sieci reklamowej NBCUniversal.

(MAC, 11.04.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.