Więdłocha i Pawlicki ambasadorami debiutującej w Polsce marki Reuter.com
Ambasadorami marki na polskim rynku zostali Agnieszka Więdłocha i Antoni Pawlicki (fot. materiały prasowe)
Reuter.com, internetowy sprzedawca detalicznych artykułów łazienkowych i wyposażenia wnętrz, startuje w Polsce.
Rozpoczęciu działalności towarzyszy kampania promocyjna, której główną osią jest spot wspierający hasło przewodnie marki „Adres Twojej Łazienki”.
Czyta też: Małgorzata Socha ambasadorką Notino w Polsce
Ambasadorami marki na polskim rynku zostali Agnieszka Więdłocha i Antoni Pawlicki, którzy w spocie przygotowanym z okazji launchu sklepu wcielili się w rolę pary urządzającej łazienkę. 15-sekundowy film emitowany będzie w internecie przez cały kwiecień. Działania zaplanowano także w OOH. Głównym celem kampanii jest zaprezentowanie konsumentom bardzo szerokiej oferty sklepu.
Agencja Cut The Mustard odpowiadała za koncept kreatywny i produkcję kampanii launchu, a agencja Metro Advertising za planowanie i realizację kampanii OOH. Działania PR dla marki realizuje agencja Big Picture.
Na asortyment Reuter.com składa się wybór urządzeń służących do kąpieli, toalet, mebli, akcesoriów i oświetlenia. Wśród topowych producentów obecnych w ofercie sklepu wymienić można Villeroy & Boch, Gro-he, Hansgrohe, Duravit, Axor czy Keuco. Marki na wyłączność to m.in. Rivea, Evineo czy Neoro.
(AMS, 06.04.2023)