Bartosz Osica digital strategy manager w Mediahub
Bartosz Osica w Mediahub jest odpowiedzialny za rozwój cyfrowych kompetencji (fot. materiały prasowe)
Bartosz Osica awansował na stanowisko digital strategy manager i wzmocnił dział strategii domu mediowego Mediahub (MullenLowe Group). Jest odpowiedzialny za rozwój cyfrowych kompetencji agencji.
Do tej pory Bartosz Osica pracował w zespole pracującym dla ING Banku Śląskiego SA. Współtworzył kampanie dla tej marki, które były nagradzane na Effie i Innovation. Teraz oprócz pracy dla ING będzie także wspierał pozostałe teamy klienckie. Do jego zadań należy m.in. precyzyjne określanie grup docelowych, dobieranie kanałów komunikacji, budowanie ścieżek konsumenckich, a także poszukiwanie nowych narzędzi komunikacji czy innowacji.
Czytaj też: Wydłuża się kolejka nadawców czekających na przedłużenie koncesji przez KRRiT
Osica pracuje w branży od dziewięciu lat. Zaczynał w K2, z Mediahub związany jest od 2018 roku (początkowo jako programmatic strategist, a ostatnio senior digital strategist). Pracował m.in. dla Carrefour, Nutricia, PZU, L'Oréal.
(AMS, 05.04.2023)